Skip to main content

Beste 

 

kunnen jullie (kpn) Disney+ toevoegen aan de apps op interactieve tv ?

achimbv schreef:

KPN waar blijft die verrekte app nu eens een keer , dat geklets van het kom er aan hebben we niks

 

PeterG schreef:

Daar is kpn toch niet verantwoordelijk voor! En kpn heeft nog nergens iets beloofd.

 

Dat hebben ze wel

Ik neem aan dat je bedoelt omdat JIJ de geschikte middelen niet hebt om het gewoon via internet te doen wil je dan Disney+ via de decoder beschikbaar komt. Zo zit de wereld niet in elkaar.

Je hebt internet en DUS de mogelijkheid al om Disney+ te kunnen krijgen. 

KPN wil het wel in de decoder, dat maakt hun tv dienst interessanter natuurlijk. Maar ik vermoed zo maar dat Disney nog niet (erg) meewerkt. Overigens is Disney+ nog bij GEEN ENKELE provider beschikbaar. Maar dus wel via internet! (laptop, tablet, smartphone en via 1 of meer van die apparaten met Chromecast op je tv. Dus….)

Om dus op je initiële vraag terug te komen:

“KPN waar blijft die verrekte app nu eens een keer”

Dat heb je zelf in de hand. In je smart-tv v.a. 2015 is ie gewoon beschikbaar! En voor tablet en smartphone (beiden via Chromecast te streamen naar je tv) moet je 'm zelf even installeren. En via een laptop kan je direct naar https://www.disneyplus.com/nl-nl/ !

Ik heb zelf de app gewoon al. In mijn TV. Daar heb ik “KPN” niet voor nodig. Alleen het internet.


Super leuk al die ideeën, maar door de erg slechte WiFi werkt mijn chromecast al weken slecht. Gebeurt om de zoveel maanden lijkt t.

En ja, heb t maximale geprobeerd om WiFi beter te ontvangen, ook de wifimonteur weet t niet meer.

Zo’n app zou voor mij een klein pluspunt zijn in de eeuwige wifi-strijd. Dit moet ook geen issue zijn aangezien het een win-win-situatie is voor zowel Disney, KPN als de klant 😃

 


Al meer bekend wanneer Disney+ Beschikbaar komt?


Nee, @MHarder .

Je bent sneller als je zelf actie onderneemt. 

Via smart-tv,

En evt. i.c.m. Chromecast via tablet, smartphone, laptop

Chromecast with Google-TV is ook een optie

MI Box

Apple TV Box