Skip to main content

Hallo, ik heb zojuist Disney+ via KPN aangevraagd en deze gekoppeld aan mijn account. Alleen, heb ik hier per ongeluk het verkeerde Disney+ account voor gebruikt. Kan ik dit ontkoppelen, en Disney+ via KPN weer aan een ander Disney+ account met een andere email koppelen?

 

Alvast dank voor jullie reacties!

Hallo @EmEr, allereerst welkom op de KPN community. Als Disney+ via KPN geactiveerd is, kun je vervolgens dit alleen ontkoppelen door het bij KPN stop te zetten. Ndat het via KPN is stopgezet, kun je het weer opnieuw aanvragen. Met de activeringslink die je vervolgens weer ontvangt, kan het vervolgens gekoppeld worden aan het juiste account. 


Hallo @EmEr, allereerst welkom op de KPN community. Als Disney+ via KPN geactiveerd is, kun je vervolgens dit alleen ontkoppelen door het bij KPN stop te zetten. Ndat het via KPN is stopgezet, kun je het weer opnieuw aanvragen. Met de activeringslink die je vervolgens weer ontvangt, kan het vervolgens gekoppeld worden aan het juiste account. 

Hallo Jeroen, ik heb het toch even via de klantenservice van Disney+ geprobeerd, en zij konden zonder probleem het abonnement van account X naar account Y overzetten gelukkig. Dit was via de chat van Disney overigens (https://help.disneyplus.com/nl-NL/contact-us/account-billing). 


Dat scheelt weer enkele handelingen @EmEr 


Reageer