Skip to main content
Beantwoord

Disney+ via KPN aan een ander account koppelen

• 14 juni 2024
  • 3 reacties
  • 135 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 3 reacties

Hallo, ik heb zojuist Disney+ via KPN aangevraagd en deze gekoppeld aan mijn account. Alleen, heb ik hier per ongeluk het verkeerde Disney+ account voor gebruikt. Kan ik dit ontkoppelen, en Disney+ via KPN weer aan een ander Disney+ account met een andere email koppelen?

Alvast dank voor jullie reacties!

Beste antwoord door EmEr

Jeroen van KPN schreef:

Hallo @EmEr, allereerst welkom op de KPN community. Als Disney+ via KPN geactiveerd is, kun je vervolgens dit alleen ontkoppelen door het bij KPN stop te zetten. Ndat het via KPN is stopgezet, kun je het weer opnieuw aanvragen. Met de activeringslink die je vervolgens weer ontvangt, kan het vervolgens gekoppeld worden aan het juiste account. 

Hallo Jeroen, ik heb het toch even via de klantenservice van Disney+ geprobeerd, en zij konden zonder probleem het abonnement van account X naar account Y overzetten gelukkig. Dit was via de chat van Disney overigens (https://help.disneyplus.com/nl-NL/contact-us/account-billing). 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo @EmEr, allereerst welkom op de KPN community. Als Disney+ via KPN geactiveerd is, kun je vervolgens dit alleen ontkoppelen door het bij KPN stop te zetten. Ndat het via KPN is stopgezet, kun je het weer opnieuw aanvragen. Met de activeringslink die je vervolgens weer ontvangt, kan het vervolgens gekoppeld worden aan het juiste account. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 18 juni 2024
Jeroen van KPN schreef:

Hallo @EmEr, allereerst welkom op de KPN community. Als Disney+ via KPN geactiveerd is, kun je vervolgens dit alleen ontkoppelen door het bij KPN stop te zetten. Ndat het via KPN is stopgezet, kun je het weer opnieuw aanvragen. Met de activeringslink die je vervolgens weer ontvangt, kan het vervolgens gekoppeld worden aan het juiste account. 

Hallo Jeroen, ik heb het toch even via de klantenservice van Disney+ geprobeerd, en zij konden zonder probleem het abonnement van account X naar account Y overzetten gelukkig. Dit was via de chat van Disney overigens (https://help.disneyplus.com/nl-NL/contact-us/account-billing). 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dat scheelt weer enkele handelingen @EmEr