Skip to main content
Beantwoord

Disney+ via KPN activeren lukt niet, kom steeds op de abonnementenpagina terecht

• May 26, 2025
  • 12 reacties
  • 43 keer bekeken

Nope, volg precies de stappen, maar kom telkens in het betalingsportaal.
Dit zijn de stappen die ik ook in de mail gekregen heb. Maar het werkt dus niet.

Beste antwoord door Vikash van KPN

@Topihere Wat vervelend om te horen dat je zoveel moeite moet doen om je Disney+ abonnement te activeren, en dat de links in de ontvangen e-mails niet werken. Ik snap heel goed dat dit frustrerend is, zeker als je al meerdere abonnementen bij ons hebt en je dit gewoon geregeld wilt hebben.

Goed dat je inmiddels contact hebt opgenomen met de klantenservice. Ik ga er vanuit dat je snel wordt teruggebeld met een passende oplossing. Helaas kan ik je via deze weg hier niet direct verder mee helpen, anders had ik dat uiteraard graag voor je gedaan.

Verder zag ik dat je twee verschillende topics hebt aangemaakt voor hetzelfde probleem. Ik heb het andere topic samengevoegd met dit topic.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

• Auteur
  • Topper
  • May 25, 2025

Ik heb disney+ als combivoordeel geactiveerd. Staat ook in mijn lijst als combivoordeel actief. Maar ik kom bij het activeren volgend de richtlijn in de mail, toch telkens op de betaal pagina. Hoe kan dit?

Ben er nu al een avond mee bezig, best frustrerend dus help!

Admin: afgesplitst en samengevoegd met bestaand topic 

• Auteur
  • Topper
  • May 25, 2025

Goede dag, hier hetzelfde verhaal. Alles gedaan wat in de mail staat, maar als ik bij Disney+ wil gaan inloggen kom ik alleen op de "betaal wijze" pagina. Dus help a.u.b.

Admin: Afgesplitst en samengevoegd met bestaand topic 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • May 26, 2025

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • May 26, 2025

@Topihere 

Wat wil je precies doen?

Ik gok dat je hem gratis hebt via Combivoordeel van KPN.

Ga dan hierheen en iets naar beneden en klik op Disney+ activeren en volg de stappen.

Je moet wel MIJNKPN hebben.

• Auteur
  • Topper
  • May 26, 2025

Dat heb ik dus gedaan, zie screenshots,  maar telkens toch op het betaalportaal. Ja is combivoordeel en ja ik heb mijnkpn en ja ik heb de stappen gevolgd volgens activatiecode mail.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Topihere. Wat vervelend dat het niet lukt om Disney+ te activeren. In het topic hieronder leggen we uit hoe je Disney+ activeert. Ik hoop dat dit je verder helpt. 

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Topihere . Is het gelukt via de link van Joop?

• Auteur
  • Topper
  • May 27, 2025

Nee Erwin van KPN, dit is namelijk exact dezelfde procedure als in de mail en dat werkt dus niet bij mij.

• Auteur
  • Topper
  • May 27, 2025

Hoi ​@Vikash van KPN , nee jullie linkjes werken allemaal niet omdat dit de linkjes zijn die ik heb ontvangen met de mail. Dus ik heb Disney+ gekoppeld, staat ook in mijn profiel. Maar… ik kom dus telkens bij het betaal portaal zodra ik op wat voor een device ook, in wil loggen op Disney+. Hoe is het mogelijk dat ik met een abonnement van 93,- plus drie mobiele telefoon abonnementen niet geholpen wordt om een sigaar uit eigen doos cadeautje geactiveerd te krijgen? Kom op zeg, dit is echt te gek voor woorden. Een groot deel van de hulp links eindigen in een niet bestaanbare webpagina, best slordig een een internet provider     

Vandaag ook een halfuur aan de telefoon gezeten met als resultaat dat het aan iemand anders gevraagd moet worden en dat er weer contact met mij opgenomen wordt. Werkelijk waar wat een tijdverspilling voor zo'n flut aanbieding wat uiteindelijk een sigaar uit eigen doos is.

Ik wil echt dat dit nu snel verholpen wordt,

• Auteur
  • Topper
  • May 27, 2025

Dit is zo erg frustrerend, een heleboel tijd verspilt aan links en “hulp” wat niet werkt. Nee, jullie mail en de stappen werken niet, ik heb het geactiveerd, staat in mijn profiel. Maar als ik mij wil aanmelden kom ik toch telkens in nhet betaalportaal voor een abonnement af te sluiten. Wat een frustratie zeg.

• Auteur
  • Topper
  • May 27, 2025
Sorry hoor, maar hulp links sturen waarbij je hier terecht kom…???

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Topihere Wat vervelend om te horen dat je zoveel moeite moet doen om je Disney+ abonnement te activeren, en dat de links in de ontvangen e-mails niet werken. Ik snap heel goed dat dit frustrerend is, zeker als je al meerdere abonnementen bij ons hebt en je dit gewoon geregeld wilt hebben.

Goed dat je inmiddels contact hebt opgenomen met de klantenservice. Ik ga er vanuit dat je snel wordt teruggebeld met een passende oplossing. Helaas kan ik je via deze weg hier niet direct verder mee helpen, anders had ik dat uiteraard graag voor je gedaan.

Verder zag ik dat je twee verschillende topics hebt aangemaakt voor hetzelfde probleem. Ik heb het andere topic samengevoegd met dit topic.