Skip to main content

Wanneer is Disney plus bij jullie heb een abonement bij hun en kan nog niet eens via jullie kijken . De andere antwoorden zijn allemaal van een jaar terug

Admin: nieuw topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

Hoi Annemiek,

Disney Plus kan je bekijken op je PC, tablet of smartphone en als je een smart-TV hebt, kan je vaak vanaf je smartphone of tablet naar de TV streamen. KPN heeft deze functionaliteit (nog) niet geïntegreerd in haar TV-ontvangers en daartoe zijn ze natuurlijk ook niet verplicht. Je zou je TV geschikt kunnen maken voor streamen met een Chromecast.

 

Admin edit:

Disney+ is nu beschikbaar bij KPN.

 


Hey @Annemiek 19, bedankt voor je bericht, welkom op de KPN community :)

Ik snap je vraag. Je kunt nu al  Netflix, YouTube en Amazone Prime Video via de KPN tv-ontvanger op je eigen tv starten, super handig! 
Disney+ is een mooie toevoeging aan het aanbod. Voor zover bekend zijn daar (nu) nog geen afspraken met Disney voor gemaakt, helaas.
Martijn geeft hierboven wel een aantal goede tips hoe je Disney+ kunt ontvangen. Hopelijk heb je er wat aan :)  


Hey @Annemiek 19, bedankt voor je bericht, welkom op de KPN community :)

Ik snap je vraag. Je kunt nu al  Netflix, YouTube en Amazone Prime Video via de KPN tv-ontvanger met je eigen tv starten, super handig! Disney+ is een mooie toevoeging aan het aanbod. Voor zover bekend zijn daar (nu) nog geen afspraken met Disney voor gemaakt, helaas.
Martijn geeft hierboven wel een aantal goede tips hoe je Disney+ wel kunt bekijken. Hopelijk heb je er wat aan :)  

standaard tekst( ik snap je vraag )

verwijzen naar andere mogelijk heden (Je kunt nu al  Netflix, YouTube en Amazone Prime Video via de KPN tv-ontvanger)

alles open laten (Voor zover bekend zijn daar (nu) nog geen afspraken met Disney voor gemaakt,)

nog meer mogelijkheden ( aantal goede tips hoe je Disney+ wel kunt bekijken.)

KPN dit duurt al veel te lang en de antwoorden zijn te standaard .maak afspraken met disney+ en zet die op de tv ontvanger . 


En dat dit ook niet op de Ziggo decoders is geeft niet te denken? Ik denk zo maar dat Ziggo dit ook wil, maar heb zo'n vermoeden dat Disney het niet wil.

Via de decoder is en zou maar één route zijn. Er zijn vele routes waarmee het wel kan:

App in smartphone en/of tablet; naar tv te casten met Chromecast
Website voor laptop; met Edge Chromium en Google Chrome te casten met Chromecast
Apple TV (HD uitvoering; HD/4k uitvoering)
Disney+ app in tv's van Samsung en LG
Play Station 4 en 5
Xbox One, Serie X en Serie S.

Genoeg opties dus. En allemaal via internet van KPN :wink:

Bron: disneyplus.nl


Dit is wel lekker allemaal die nutteloze informatie, maar het geluid van mijn bose home entertainment systeem loopt via het kastje van kpn itv.

Ik hoop dat Martijn Post van KPN of iemand met verstand ervan in jip en janneke taal kunt uitleggen hoe???  Want ik ben een nono op dit gebied denk ik,

Mvrgr willem


Oja...... En misschien ff informeren 

"wanneer wel". De app van disney?? 

Willem


Hoi @Grijze , leuk dat je het forum hebt gevonden.

Jij vindt de informatie misschien nutteloos, omdat je soundsysteem alleen op het kpn kastje zit. Helemaal onpraktisch natuurlijk.als je ook een Smart tv hebt met eigen apps, w.o. Disney+.

Bij mij zitten zowel de tv als het kpn kastje op mijn versterker (5.1). De tv optisch naar de HTS i.v.m. Dolby 5.1 en het kastje direct ook analoog voor radio (want radio is alleen stereo). Kan de tv uitblijven bij radio luisteren.

Het mooie van internet is juist dat je niet puur afhankelijk bent van wat je provider (welke dan ook) aanbiedt via de decoder. Je zit wat dat betreft nog best goed: alleen Ziggo en kpn hebben een aantal apps in de decoders.

Alleen Tweak heeft een "decoder” waarbij je zelf apps erop kan zetten. Maar hun tv aanbod gaat ook via een app op dat kastje (de Canaldigitaal app namelijk).

"wanneer wel". De app van disney?? 

Zowel Ziggo als KPN hebben Disney benaderd, maar vooralsnog heeft dat bij beide providers nog niet geleid tot toevoeging van deze app. Er is helaas (!) niet aan te geven wanneer wel. 
Je bent sneller als je zelf aanpassingen doet denk ik :wink: .

Vriendelijke groet,