Skip to main content

Weken lang iedere avond om 22.50 uur precies stop de video er mee. na een paar minuten kun je de video helemaal op nieuw starten en doorspoelen naar het punt waar hij stopte dit duurt nu al weken lang en wordt knap irritant.

Hi Haper, welkom op het forum. 

Wat een bijzonder probleem, stipt elke avond om 22:50. Gebeurt dit steeds op dezelfde zender of is het echt willekeurig? Mag ik ook vragen welke ontvanger je van ons hebt?


Een samsung van 8 jaar oud en het gebeurt altijd bij het terugspelen van opgenomen programma's.

Als ik meteen naar gewone TV  ga is er niets aan de hand. Herstarten van de ontvanger bleek niet nodig maar opnames zijn onbereikbaar. Terug naar het menu en opnieuw de uitzending kiezen brent je opnieuw aan het begin van die opname waarna alles weer normaal blijft. Maar het wordt irritant als je ieder avond om 22.50 zwart beeld krijgt. We hebben pas geleden een nieuwe ontvanger van KPN gehad wegens allerlei storingen


@Haper Heb je of een van de buren zonpanelen?


Een samsung van 8 jaar oud en het gebeurt altijd bij het terugspelen van opgenomen programma's.

Als ik meteen naar gewone TV  ga is er niets aan de hand. Herstarten van de ontvanger bleek niet nodig maar opnames zijn onbereikbaar. Terug naar het menu en opnieuw de uitzending kiezen brent je opnieuw aan het begin van die opname waarna alles weer normaal blijft. Maar het wordt irritant als je ieder avond om 22.50 zwart beeld krijgt. We hebben pas geleden een nieuwe ontvanger van KPN gehad wegens allerlei storingen

Zou ik mogen weten welke ontvanger dit is? Ik lees hierboven een Samsung, ik vermoed dat dit je televisie is. De ontvanger is het zwarte kastje dat op de televisie is aangesloten. 


KPN kijkt duidelijk ook mee. Ineens is het probleem in tijd opgeschoven naar 23.25 uur. M.i. duidt dit erop dat er met het videogebeuren iets aan de hand is. We kijken veel kerstfilms tot ruim na middernacht.

Misschien kan de nachtdienst van het KPN-video bedrijf die truckendoos om 0400 uithalen, Gisteren werden we teruggezet op een oude film die we eerder die avond hadden bekeken.


Dit hebben wij zeker niet gedaan. 

Zou je alsnog een antwoord willen geven op onderstaande vragen die ik eerder heb gesteld? Dan kan ik daarmee bezig gaan. 

Een samsung van 8 jaar oud en het gebeurt altijd bij het terugspelen van opgenomen programma's.

Als ik meteen naar gewone TV  ga is er niets aan de hand. Herstarten van de ontvanger bleek niet nodig maar opnames zijn onbereikbaar. Terug naar het menu en opnieuw de uitzending kiezen brent je opnieuw aan het begin van die opname waarna alles weer normaal blijft. Maar het wordt irritant als je ieder avond om 22.50 zwart beeld krijgt. We hebben pas geleden een nieuwe ontvanger van KPN gehad wegens allerlei storingen

Zou ik mogen weten welke ontvanger dit is? Ik lees hierboven een Samsung, ik vermoed dat dit je televisie is. De ontvanger is het zwarte kastje dat op de televisie is aangesloten. 

Ik hoor graag van je.Â