Skip to main content

Hallo,

Ik heb geporbeerd om mijn kpn id te koppelen aan espn watch het is wel gelukt maar hoor je hier geen bevestigings mail van te krijgen ?

Hoi @Julian talom, of je er nog een aparte bevestiging van krijgt weet ik niet zeker.
Lukt het inloggen en kijken bij ESPN watch al wel?


De aanmelding op de ESPN website (toen nog Fox Sports) is voor mij al lang geleden. Maar heb daar toen (...) wel een e-mail bevestiging van gehad. Vandaar dat ik de datum dus nog weet, dat was 18 maart 2017. En per 3 maart 2017 loopt m'n abonnement op het voetbal pakket bij KPN.


Inderdaad hier ook een probleem. Ik kan de wedstrijden thuis op de tv zien, maar niet op mijn telefoon via de espn-app. Wie zegt dat je met het kpn-id bij espn kunt inloggen zit er naast. Hoe dan wel? Joost mag het weten.


@Pietprater 

Je kunt de 4 hoofd kanalen van espn in ieder geval via de KPN ITV app op je telefoon krijgen. En daarop kan je met je kpn id inloggen. 

Een enkele keer hebben ze meer dan 4 live kanalen. Die zijn dan ook via de espn watch app te zien. 

Met kpn id kun je inderdaad niet inloggen bij espn. Maar als je daar via de website een account hebt gemaakt kun je met dié gegevens weer inloggen op de app van espn. Selecteer bij het maken van dat account voor kpn. Volgens mij heb je dan het itv abonnementsnummer en pincode nodig. Het account kost niks extra omdat je abonnement via kpn loopt. 


Hallo @Pietprater 

Als het goed is, als je een nieuw ESPN Watch account aanmaakt, moet je tijdens dat registratie proces kunnen kiezen voor aanmelden via een “TV provider”. Voor zowel KPN als Ziggo zou deze mogelijkheid er moeten zijn. Je komt dan in een soort van registratie proces van ESPN, dus daar weet ik niet veel over, maar die zullen je op een gegeven moment doorsturen naar een website van KPN waar je moet inloggen met je iTV abonnementsnummer en je PIN code. En daarna ga je weer terug naar ESPN om de regtistratie af te ronden.

Als je hulp nodig hebt om dit registratie proces te starten zul je echter bij de ESPN helpdesk moeten zijn. Wij kunnen je alleen helpen als je bij ons wel ESPN afneemt, maar als je op die KPN pagina niet correct herkent wordt als klant met ESPN. De rest van het proces is van ESPN.