Skip to main content
Beantwoord

Extra lid toevoegen aan Netflix

• 11 februari 2025
  • 4 reacties
  • 40 keer bekeken

Zijn er nog plannen om dit in de nabije toekomst wel mogelijk te maken? Gezien de actie van KPN lijkt me dat zeer relevant.
Ik deel ook de mening dat dit op voorhand bij de aanmelding wel duidelijker gecommuniceerd had kunnen worden en niet pas op het moment van activeren.

Beste antwoord door daveytje

pfaro schreef:

Zijn er nog plannen om dit in de nabije toekomst wel mogelijk te maken? Gezien de actie van KPN lijkt me dat zeer relevant.
Ik deel ook de mening dat dit op voorhand bij de aanmelding wel duidelijker gecommuniceerd had kunnen worden en niet pas op het moment van activeren.

Staat gewoon op de netflix pagina voor het kopen bij de FAQ.

https://www.kpn.com/entertainment/netflix

Bekijk origineel

4 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 81 reacties
  • Antwoord
  • 11 februari 2025
pfaro schreef:

Staat gewoon op de netflix pagina voor het kopen bij de FAQ.

https://www.kpn.com/entertainment/netflix

Kaatje19700
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 58 reacties
  • 23 april 2025

Ik heb die fout dus net gemaakt. Nu kunnen mijn oude tantes een maand niet naar Netflix kijken. Het staat er wel, maar ergens verborgen. Misschien handiger om nog een popup in te bouwen. Met de melding: let op, als je extra leden hebt gekoppeld aan Netflix dan wordt die optie verwijderd. Of iets dergelijks.

PeterG
Superuser
  • 61687 reacties
  • 23 april 2025

Toch staat het onder de '’veelgestelde vragen'’ ​@Kaatje19700 

kpn.com/netflix .

Kaatje19700
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 58 reacties
  • 23 april 2025

Dat zeg ik toch? Het staat er wel maar verborgen. Daarom zou een waarschuwing toch wel fijn zijn. Dat moet kunnen. Als je je af wil melden voor een nieuwsbrief krijg je regelmatig ook de vraag of je het zeker weet.

Reageer