Skip to main content
Beantwoord

Formule 1 kijken vanuit Aruba niet mogelijk?

• May 19, 2025
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

Kan ik vanuit Aruba Viaplay via KPN kijken?

Rechtstreeks kan ik Viaplay niet kijken in Aruba namelijk. Dit wordt geblokt door Viaplay.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Beste antwoord door PeterG

Ik heb geen idee welke zendgemachtigde voor Aruba de Formule 1 rechten heeft. Vraag eens rond bij de locals zou ik zeggen.

Via Viaplay gaat het in ieder geval niet. Die hebben de rechten alleen voor Nederland. En als je een abonnement hebt genomen vanaf je NL adres kun je in de hele EU kijken. En ze blokkeren ook VPN gebruik.

Met wat googlen komt wel naar boven dat je het op Aruba kunt zien in diverse sportkroegen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • May 19, 2025

Ik heb geen idee welke zendgemachtigde voor Aruba de Formule 1 rechten heeft. Vraag eens rond bij de locals zou ik zeggen.

Via Viaplay gaat het in ieder geval niet. Die hebben de rechten alleen voor Nederland. En als je een abonnement hebt genomen vanaf je NL adres kun je in de hele EU kijken. En ze blokkeren ook VPN gebruik.

Met wat googlen komt wel naar boven dat je het op Aruba kunt zien in diverse sportkroegen.