Ik krijg constant deze foutmelding, al drie dagen zo:
wat nu?
:(
Ik krijg constant deze foutmelding, al drie dagen zo:
wat nu?
:(
Hi
HBOMAX bezit nog kinderziektes, waardoor men rare foutmeldingen krijgt. Info gehoord van KPN.
En ik heb het idd via Chrome geprobeerd.
Maar ik ben er een beetje klaar mee, Het is inmiddels alweer een hele poos geleden dat we die aanbieding kregen en zolang ben ik er ook al mee bezig.
En ik heb het idd via Chrome geprobeerd.
Maar ik ben er een beetje klaar mee, Het is inmiddels alweer een hele poos geleden dat we die aanbieding kregen en zolang ben ik er ook al mee bezig.
Hi Christianne, elkaar net even gesproken. Ik heb toch je KPN ID nodig, zoals afgesproken neem ik morgenavond contact met je op om dit samen te doen.Â
Hoe weet u mijn telefoonnummer? U heeft de dag erna ook geen contact meer opgezocht.
We laten dit item maar rusten, want inmiddels zijn de 3 maanden bijna om, leuk kadootje van KPN
Â
Hier ben ik verbaasd over, aangezien we elkaar eerder hebben gesproken. Het nummer heb ik uit het ingevulde profiel hier. Ik heb zoals afgesproken contact opgezocht en ook de voicemail ingesproken omdat er niet werd opgenomen.Â
Â
We laten dit item maar rusten, want inmiddels zijn de 3 maanden bijna om, leuk kadootje van KPN
Â
Erg jammer, ik had graag geholpen. Maar dan gaan we dit doen.Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.