Skip to main content

Ik krijg constant deze foutmelding, al drie dagen zo:

wat nu?

:(

Hi @Christanne, zou je nu willen kijken of je een mailtje hebt ontvangen van HBO om een nieuw wachtwoord aan te maken? Ik wil namelijk zeker weten dat er toch geen account is aangemaakt. Mag ik van jou ook weten met welke browser je dit doet en zou jet het via Chrome willen proberen indien je dit nog niet hebt gedaan?


HBOMAX bezit nog kinderziektes, waardoor men rare foutmeldingen krijgt. Info gehoord van KPN.


@Alex_P ik heb geen mail ontvangen van HBO, Ik heb daar ook geen account want dat lukte dus niet!

En ik heb het idd via Chrome geprobeerd.

Maar ik ben er een beetje klaar mee, Het is inmiddels alweer een hele poos geleden dat we die aanbieding kregen en zolang ben ik er ook al mee bezig.


@Alex_P ik heb geen mail ontvangen van HBO, Ik heb daar ook geen account want dat lukte dus niet!

En ik heb het idd via Chrome geprobeerd.

Maar ik ben er een beetje klaar mee, Het is inmiddels alweer een hele poos geleden dat we die aanbieding kregen en zolang ben ik er ook al mee bezig.

Hi Christianne, elkaar net even gesproken. Ik heb toch je KPN ID nodig, zoals afgesproken neem ik morgenavond contact met je op om dit samen te doen. 


@Alex_P ik vond het een beetje raar, het telefoontje van u.

Hoe weet u mijn telefoonnummer? U heeft de dag erna ook geen contact meer opgezocht.

We laten dit item maar rusten, want inmiddels zijn de 3 maanden bijna om, leuk kadootje van KPN

 


Hier ben ik verbaasd over, aangezien we elkaar eerder hebben gesproken. Het nummer heb ik uit het ingevulde profiel hier. Ik heb zoals afgesproken contact opgezocht en ook de voicemail ingesproken omdat er niet werd opgenomen. 
 

We laten dit item maar rusten, want inmiddels zijn de 3 maanden bijna om, leuk kadootje van KPN

 

Erg jammer, ik had graag geholpen. Maar dan gaan we dit doen. 


@Alex_P ik heb geen melding of telefoon gehad de dag erna. Denk dat er een miscommunicatie is ontstaan.