Skip to main content

Geen geluid bij zenderpakket Videoland

 

Beste @KR37,

Heb je de tv ontvanger even van het stroom gehaald? En daarna een kijken of die werkt? 


hoi Dennis,

ja ook gedaan en update en totaal reset via de KPN app en via de TV ontvanger, maar geen van deze dinge gaf het juiste resultaat. ik bel naar de KPN hulp lijn 08000402, 15 wachtende voor mij verwachte wacht tijd 30min …

 


@KR37 heb je die inloggegevens van Videoland? Kijk Videoland anders even via jou SmartTV, dan kun je in ieder geval kijken. đŸ˜‰


ja heb ik de inlog gegevens . ook via de Smart tv geen geluid. wel geluid via mijn mobiel.. deze werkt goed. 

 


ook mijn tweede TV boven geen Video land geluid op de Smart tv niet en via kpn niet.

 

 

 


ook mijn tweede TV boven geen Video land geluid op de Smart tv niet en via kpn niet.

Dat is vreemd, dan ligt het toch bij Videoland omdat het ook op jou SmartTV’s geen geluid hebt. 


Hallo @KR37, welkom! Ervaar je nog steeds problemen met het geluid bij Videoland op de Smart TV? Ikzelf ervaar geen problemen met geluid, maar het is natuurlijk wel bijzonder dat bij jou allebei de tv's niet werken. Ik vermoed eigenlijk dat het een storing bij Videoland is geweest. Mocht het echter nog steeds niet werken, dan zullen we toch eens verder moeten kijken.


Beste Dennis, ik ga er vandaag naar kijken wat de status is wel / of geen geluid. fijn om te horen dat u er geen last van heeft.

KR37