Skip to main content

Het geluid bij Netflix valt geregeld weg. Stop je de serie of film even en je start 'm weer op dan werkt het weer zolang het duurt.  De situatie hier: KPN ontvanger Arcadyan model HMB 2260, geluid via de tv speaker Sony TV, nieuwe HDMI kabel. PrimeVideo geen probleem net zo goed als de gewone TV kanalen.. Audio gewoon ingesteld als stereo en geen 5,1.. Ik vraag me af of er meer mensen zijn die dit herkennen en wat de oplossing is. Ontvanger al 'n paar keer de firmware op niet geinstalleerd. . Niets helpt.

Het geluid bij Netflix valt geregeld weg. Stop je de serie of film even en je start 'm weer op dan werkt het weer zolang het duurt.  De situatie hier: KPN ontvanger Arcadyan model HMB 2260, geluid via de tv speaker Sony TV, nieuwe HDMI kabel. PrimeVideo geen probleem net zo goed als de gewone TV kanalen.. Audio gewoon ingesteld als stereo en geen 5,1.. Ik vraag me af of er meer mensen zijn die dit herkennen en wat de oplossing is. Ontvanger al 'n paar keer de firmware op niet geinstalleerd. . Niets helpt.

 

Er komt begin maart een update, hopelijk is het dan verholpen.

 

P.S.

Ik kijk altijd via de app op de smart televisie.

Al meer dan 8 jaar en nooit problemen. 

En ook in 4K (bij Disney+ standaard)


Het is wel vreemd dat het alleen op Netflix is en b.v. Primevideo niet en alle andere zenders ook niet. We wachten maar af 🤔


Het geluid bij Netflix valt geregeld weg. Stop je de serie of film even en je start 'm weer op dan werkt het weer zolang het duurt.  De situatie hier: KPN ontvanger Arcadyan model HMB 2260, geluid via de tv speaker Sony TV, nieuwe HDMI kabel. PrimeVideo geen probleem net zo goed als de gewone TV kanalen.. Audio gewoon ingesteld als stereo en geen 5,1.. Ik vraag me af of er meer mensen zijn die dit herkennen en wat de oplossing is. Ontvanger al 'n paar keer de firmware op niet geinstalleerd. . Niets helpt.

 

Er komt begin maart een update, hopelijk is het dan verholpen.

 

P.S.

Ik kijk altijd via de app op de smart televisie.

Al meer dan 8 jaar en nooit problemen. 

En ook in 4K (bij Disney+ standaard)

De nieuwe update heeft niets geholpen. Zal wel bij Netflix zelf zitten.  Verder werkt alles prima.


De nieuwe Update heeft niets geholpen voor dit probleem . Het zal wel bij Netflix zitten. Alles werkt verder prima.

 


Hoi @Mopperaar. Wat jammer dat de laatste update het probleem niet heeft verholpen. Wat je nog kan proberen is jouw tv-ontvanger een “Frisse start” te geven. Wellicht verhelpt dat het probleem. 


Allemaal gedaan, die tip is me onderhand al 10 x gegeven. Ik heb de moed opgegeven. Alles uit de kast getrokken, nada... Van mij mag dit draadje gesloten worden.