Skip to main content

Wij hebben dit zelfde probleem nu al een paar maanden .

Nooit problemen gehad . 

En het geluid valt alleen bij Netflix weg  , na min of 10 / 15 .

Opnieuw opstarten gaat het gewoon weer even goed .

Kijk ik gewoon via smart tv dan is er geen probleem .

Ik lees veel hier maar geen oplossing ???

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Mjp Willems, welkom bij ons op het forum. Dat is lastig kijken natuurlijk!

  • Welk type tv-ontvanger heb je precies van ons? 
  • Hoe is deze aangesloten op de Experia Box (het modem)
  • Heb je de frisse start die in het andere topic werd genoemd ook al gedaan? Je noemt alleen opnieuw opstarten

Als je ons er meer over verteld kunnen we met je meedenken.


hoi jasper

de ontvanger wat ik heb is de arris vip5202

hij is bekabeld aangesloten .

de frisse start heb ik al gedaan .

grtz marcel 


Dank je voor de toelichting. Zou je houw forumprofiel ook volledig kunnen invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik met je meekijken.


Zo ver mogelijk ingevuld


Dank je, ik zie 2 tv-ontvangers staan, beide een 5202. Ervaar je dit ook op beide ontvangers, of speelt het op een van beide? 

Zijn beide ontvangers ook op dezelfde manier aangesloten op het modem?


Alleen op de 1 de ander doet het gewoon .

 


Dat maakt het gekker! Zou je de 5202's eens van plek kunnen verwisselen? De kabels kan je gewoon bij de tv laten zitten, maar de tv-ontvangers zelf kan je omruilen. 

Ik ben benieuwd of het probleem met Netflix dan mee gaat met de ontvanger, of dat het op dezelfde plek blijft. Daarmee kunnen we kijken wat we het beste kunnen doen.


Hij doet dit nu niet met de andere..

Denk dus dat de.fout in het kastje zit 


Daar lijkt het inderdaad op, @Mjp Willems! Zou je het serienummer van de betreffende ontvanger (waarbij zich het probleem voordoet) willen sturen? De laatste 3 cijfers zijn voldoende. Je vindt deze onderop de ontvanger. En nog even voor de zekerheid: je hebt alle kabels laten zitten toch? Echt alleen de ontvangers omgeruild?


500

En ja alle kabels zijn blijven zitten .

 


Ik zie -173 of -150 onder jouw account😅. Welke van beide is het?


Sorry is de ene met 173 op het einde .

 


Mijn plan was om je een nieuwe ontvanger te sturen, maar het systeem is het vooralsnog niet met mij eens. Ik wil een ticket aanmaken voor de collega's van de technische dienst. Zij kunnen dan kijken wat er aan de hand is en eventueel alsnog een nieuwe ontvanger regelen. Zou jij daarvoor nog één ding willen proberen en de betreffende ontvanger eens 30 seconden stroomloos willen maken? Als het probleem dan nog steeds speelt, laat het hier even weten. 


Hoi helaas het  probleem blijft zich voor doen 

Grtz


Nou om de verwarring compleet te maken: het is me toch gelukt om ontvanger -173 om te laten ruilen. Je mag deze (mét voeding, zonder afstandsbediening) in een doos doen en vanaf dinsdagmiddag 1430 uur meenemen naar dierenspeciaalzaak Vela in jouw wijk. Neem ook een geldig legitimatiebewijs mee. Je krijg een sms wanneer de nieuwe ontvanger klaarligt voor je. Laat je nog even weten of het met de nieuwe ontvanger opgelost is?


Dank u .

Zodra ik het omgewisseld en getest hebt zal ik u op de hoogte brengen .

Bedankt 


Hoi 

Ik kan u mededelen dat het probleem is opgelost .

 

Het helaas ook k#t kastjes als je al ziet hoevaak ik al in en korte tijd nieuwe heb gehad .

Bedankt voor u medewerkering 

Grtz marcel