Skip to main content

Loopt dit gratis abonnement automatisch door naar een betaald abonnement? Moet je het zelf stop zetten en kan dat meteen na afsluiten?

Hallo @Ivdm78 ,

Het abonnement loopt door. Je zult het zelf weer (tijdig) moeten opzeggen. 


En hoe tijdig is tijdig? 

1 maand, 1 week, staat volgens mij nergens vermeld....


Moet ik het abonnement na de 3 maanden zelf opzeggen?

Ja, na 3 maanden loopt het abonnement automatisch door. Voordat de 3 maanden voorbij zijn, ontvang je van ons nog een herinnering dat je proefperiode afloopt. Als het niet bevalt betaal je dus niets. Je kan HBO Max makkelijk uitzetten in MijnKPN. Kijk HBO Max bij KPN


En hoe tijdig is tijdig? 

1 maand, 1 week, staat volgens mij nergens vermeld....

Na de eerste maand kan je het HBO pakket op iedere dag stopzetten. Het stopt dan per direct. Dus als je het na 3 maanden stop zet, stopt het ook meteen. Besluit je om het na 2 maanden stop te zetten, dan stopt het dan direct.


Let wel op, als je het opzegt, dan stopt het ook meteen.

Dus zet de juiste datum in je agenda.😉


Ik heb zojuist de streamdienst HBO max ‘uitgezet’ in Mijn KPN. Heel onduidelijke constructie, want je krijgt daarna de melding “dat de bestelling klaar staat’ en de factuur is gelijk €49. Verder kun je er niets meer mee.

Daarna mail ontvangen “bevestiging opzegging”, maar niets over het factuurbedrag??

Er wordt namelijk bij de info over HBO Max gezegd, dat als je deze uitzet je alsnog een factuur kunt krijgen en deze wordt dan de maand erna weer gecorrigeerd. Heel omslachtig, onduidelijk en niet klantvriendelijk.


Ik heb zojuist de streamdienst HBO max ‘uitgezet’ in Mijn KPN. Heel onduidelijke constructie, want je krijgt daarna de melding “dat de bestelling klaar staat’ en de factuur is gelijk €49. Verder kun je er niets meer mee.

Daarna mail ontvangen “bevestiging opzegging”, maar niets over het factuurbedrag??

Er wordt namelijk bij de info over HBO Max gezegd, dat als je deze uitzet je alsnog een factuur kunt krijgen en deze wordt dan de maand erna weer gecorrigeerd. Heel omslachtig, onduidelijk en niet klantvriendelijk.

 

Hoe wil jij het dan anders doen?

Het ligt aan het moment van opzeggen en de datum dat jij de originele factuur van KPN krijgt.

Op een andere manier kan niet.

Ik vind de oplossing en service op dit gebied bij KPN heel erg goed.

 

En het is echt 3 maanden gratis bij KPN.

Dat kan je (kon je) op de echte factuur van KPN zien.

En als ik het goed heb, ook in de mail die je krijgt van KPN (in de PDF bijlage).😉


Ik heb ook HBO Max stopgezet, en kreeg zojuist de bevestiging via email, dus als het goed is nu alles afgerond.