Skip to main content

Ik heb exact hetzelfde als hierboven staat sinds vannacht 00.00. 
Al jaren een kpn met gratis spotify premium echter nu ineens is de app op free vol met reclame.
Hoe kan dit opgelost worden. Heb bovenstaande al geprobeerd en ook bij mij komt er dan te staat dat ik geen spotify premium abonnement heb besteld. 
 

Als ik Google lijkt dit nogal vaak te gebeuren tussen kpn/spotify. 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt aOrigineel]

Fijn dat er een eigen topic is aangemaakt. Nog fijn er als er dan nu ook iemand vanuit kpn komt helpen dit probleem op te lossen 😉


Hoi @Corine Goorhuis, welkom hier. 

Ik ben even mee gaan kijken. Ik zie on geen van jouw abonnementen Spotify actief staan. Het lijkt er dus op dat je geen Spotify hebt of niet via ons afneemt. 

Wil je wel Spotify dan kan je dat via MijnKPN aanvragen. 


Dag @Bart_Z,

 

ik heb al meer dan 10 jaar gratis spotify premium ooit afgesloten via kpn/hi abonnement. Nooit problemen gehad. Op 31 dec om  23.55 luisterde ik nog muziek volgens premium en om 00.05 vloog alles naar Free. 
 

Ik heb dus geen interesse om dit opnieuw, en nu ineens tegen extra betaling, af te sluiten. Ik heb geen enkele abonnement (telefoon, tv/internet) veranderd dus snap niet waarom dit ineens verwijderd is. Het was onderdeel van een lang lang geleden afgesloten abonnement en heb niets opgezegd. 
 

graag hoor ik de oplossing. 


Je hebt het dus altijd gratis gehad bij een oud mobiel abonnement. Bij hi al, die zijn niet meer actief. Bij het verlengen heb je andere abonnementen gekregen waar Spotify niet meer gratis was. Dit is echter nooit verwerkt. Nu is dat wel gebeurd. Je hebt hier ook een e-mail over ontvangen. 


Hoi @Bart_Z 

 

Ik heb hier geen enkele mail over ontvangen en het is al jaren geleden dat hi kpn werd. Er is ook nooit sprake geweest dat spotify premium geen onderdeel meer was van mijn abonnement. 
 

hoop dat je het toch op kan lossen want hoe kpn laatste tijd met vaste klanten omgaat en nu dit weer is een reden maar is dringend te zoeken naar een andere provider. 
 


Heb je ook bij de ongewenste mail gekeken? Dan moet de mail daar terecht zijn gekomen. Je kunt daar ook een formulier invullen namelijk. 
Maar ik kan zo Spotify niet activeren, ik zie het niet als onderdeel onder jouw abonnement. Deze is er al lang af. Je hebt het al die tijd gratis gehad, maar had daar eigenlijk geen recht op. 


Dag Bart,

Zeker die open ik dagelijks en ben hier nooit over geïnformeerd. Ik heb het contract ook niet veranderd. Hi werd kpn en er zou niets veranderen behalve de naam. Vind het dus een slecht en ongeloofwaardige onderbouwing. 
Als dit is hoe jullie met mij als jarenlange vaste klant omgaan dan schaam je kpn.  Vamdaag ook gehoord dat ik max 3mnd korting kan krijgen als vaste klant van meer dan 20jr en wel een jaar korting kunnen geven aan andere vaste klanten (vrienden/collega’s online blijkbaar kan het overal behalve bij mij), reken daar slechte verbinding van tv en internet bij en ik denk dat jullie je dan echt af mogen vragen wat te doen om klanten te behouden want dit is echt niet de manier. 
 

kortom ik zal mijn abonnement netjes schriftelijke opzeggen voor mobiel en internet/tv. 


Ik heb nog even naar jouw mobiele abonnement gekeken. Deze is in 2020 nog veranderd. Dat kan nooit meer een oud Hi abonnement zijn met gratis Spotify. Dat bestond toen al niet meer. Heb je ook de map ongewenst bekeken?

 

En verder geef je aan een slechte verbinding? Wat is daar precies aan de hand? Ik zie daar nog geen eerder contact over, kan ik je daarbij helpen?