Skip to main content
Vraag

Haperingen bij afspelen Spotify en andere apps op Soundbox

• December 25, 2025
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Voortdurend haperingen bij het afspelen van muziek van de Spotify app op de KPN soundbox. Ook als ik op een andere app muziek afspeel is er hetzelfde probleem.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Vandeka, welkom op de community. Haperende muziek is niet fijn inderdaad! Heb je dit alleen bij apps die muziek afspelen, of ook bij andere streamingdiensten zoals bijvoorbeeld Netflix, Disney+ of YouTube?

Daarnaast ben ik benieuwd hoe de Soundbox is verbonden met het modem, is dat draadloos, via een kabel of anders? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 29, 2025

Zowel bij Spotify als YouTube komen de haperingen voor. De haperingen bestaan uit het kort wegvallen van het geluid, twee keer achter elkaar. Dit is niet zo als ik het tv scherm erbij aan heb. De soundbox is rechtstreek aangesloten op het modem met de 1,5 m aansluitkabel. Ook de Samsung tv is zo aangesloten. Ik heb hier al verschillende dagen last van gehad. Bij Netflix heb ik geen last. Ik merk ook dat het geluid beter is als ik de tv ook aanstaat.

Jasper van KPN
Moderator

Heb je diezelfde apps ook op de Samsung tv geïnstalleerd ​@Vandeka? Ik ben benieuwd of het daar ook op gebeurt, of dat het alleen via de Soundbox voorkomt. 

Zowel de Soundbox en de Samsung tv zitten direct achterin het modem, geen switch of iets degelijks er tussen dus?