Skip to main content

Ik heb al een HBO max account, maar wil hem nu ook op mijn tv, maar dat lukt niet zonder dit opnieuw in te kopen. Hoe kan ik dit omzeilen?

Je kan op de app gewoon inloggen met je bestaande gegevens. 

Zie linksboven 

 


@ noordster

Waar is de app dan? staat er niet op! Ik mag me voor 7,99 per maand aanmelden, maar ik heb al een account bij HBO. Ik wil niet nog een keer betalen! Graag alleen de app. erop!


Je kunt hiervoor een app gebruiken. Die app kun je terugvinden in het menu van jouw ontvanger. Of eventueel in het menu van jouw TV. 
 

Lees hier de complete instructie: 

Edit :  aangepast in verband met plaatsen link.


Helaas dat is niet het geval. Niet te vinden. Alleen Netflix, NPO en 3 naderen. Maar geen HBO en geen disney.


Welke ontvanger heeft u? Want de HBO app staat op de nieuwste TV+ ontvanger. En op de 5202 denk ik…

Heeft u een oudere ontvanger? Dan kunt u HBO niet via de ontvanger bekijken. U zult dan op de pc, laptop of mobiel moeten kijken. Via Chromecast kunt u het dan casten naar de tv. Als u een Chromecast heeft.

Een andere optie is uw thuisabonnement vernieuwen/verlengen. Dan krijgt u de nieuwste TV+ ontvanger. 


Hi @Pieter en José, @Nick83, @Noordzee en @PeterG!

Er liepen voor dezelfde vraag meerdere topics. Ik heb alles even hier samengevoegd! 🙂


Helaas dat is niet het geval. Niet te vinden. Alleen Netflix, NPO en 3 naderen. Maar geen HBO en geen disney.

Ik heb mijn eerste reactie aangepast met een link naar de uitgebreide instructie.


Ha Noordzee,

dit geeft jou link aan: Nadat je in MijnKPN HBO Max besteld hebt, moet je HBO Max eerst activeren.

Ik heb HBO niet via kpn besteld! dus geen app.

Ha Nick,

ik heb juist sinds kort de nieuwste KPN + Box!

Ik hoop dat KPN reageert en wat voor me kan doen.


@Pieter en José

ik heb juist sinds kort de nieuwste KPN + Box!

Ga dan gewoon naar de app en log in met je bestaande gegevens. Zoals te zien op mijn screenshot.

Knop '’apps'’ en kies de HBO max app.


In het menu van jouw nieuwe ontvanger zit die app standaard op. 
 

Als het goed is, kun je dan inloggen met de jouw bekende inloggegevens van HBO. (Die zijn  dus anders dan jouw KPN wachtwoord.) 


helaas, zoals ik al zei. staan bij mij alleen netflix, youtube, npo, prime video,videoland en xite als app’s. waar zijn de anderen?


helaas, zoals ik al zei. staan bij mij alleen netflix, youtube, npo, prime video,videoland en xite als app’s. waar zijn de anderen?

Dan heb je GEEN tv+ box. Dan heb je de Arris VIP2952 ontvanger.

Gebruik dan gewoon de HBO max app in je smart tv.


helaas, zoals ik al zei. staan bij mij alleen netflix, youtube, npo, prime video,videoland en xite als app’s. waar zijn de anderen?

 

Heb je geen Arris VIP 5202 of KPN TV+-box? Dan zijn er andere mogelijkheden: 

 

Op welke apparaten kan ik HBO Max kijken?

Je kijkt HBO Max met de HBO Max app. Daarmee kijk je waar en wanneer je wil op deze apparaten:

  • KPN tv-ontvanger model 5202 (app en kanaal 210)
  • KPN TV+ Box (voor geïnstalleerde app)
  • Smart tv (Samsung, LG of Android TV)
  • Chromecast of Apple TV
  • Computer of laptop (Windows PC, MacOS, Chrome OS)
  • Smartphone of tablet (Android & iOS)
  • Game consoles (PS4/PS5/Xbox One/Xbox Series X/Xbox Series S)

Ik heb de arris vip 2952 v2 en kijk HBO via de browser (link) op mijn mini-pc die aangesloten is op de tv, dat werkt prima.
Of via de app op de telefoon.



 


helaas, zoals ik al zei. staan bij mij alleen netflix, youtube, npo, prime video,videoland en xite als app’s. waar zijn de anderen?

Verder overdwars schuiven? Met het pijltje naar rechst op de afstandsbediening?Â