Skip to main content

Zowel HBO als Disney+ geeft onderstaande foutmelding, vanmorgen werkte deze nog gewoon. Wat kan ik hier een doen? Erg vervelend…

*admin: afgesplitst

Hoi @Mirtevb, welkom bij ons op het forum. Doordat beide apps niet op onze tv-ontvanger draaien maar op jouw tv kan ik daar niet veel over zien. Wel ben ik benieuwd of andere apps het nog wel doen? Als beide apps (en misschien meer) aangeven dat de pagina niet gevonden kan worden kan het ook zijn dat het tv toestel geen verbinding meer heeft met het internet. Zou je dat kunnen testen?


Zowel HBO als Disney+ geeft onderstaande foutmelding, vanmorgen werkte deze nog gewoon. Wat kan ik hier een doen? Erg vervelend…

 

*admin: afgesplitst

 

Hoe is de tv met de Experiabox verbonden?

Hoe oud is de Smart tv? En welke tv is het?

Wat is jouw echte downloadsnelheid? zie hier om te meten.

Als je via WIFI werkt, met het dan ook met de telefoon op de plaats van de tv (kan met dezelfde link op de telefoon.

 

Het probleem kan zijn:

De Smart tv is te oud en ondersteund de app's niet meer.

De WIFI verbinding is te laag.

De UTP kabel is niet goed. Geknikt of zo.

Je gebruikt draadloze verbinders (via het stopcontact).

De internetsnelheid en / of WIFI snelheid is te laag.

De internetsnelheid en / of WIFI is instabiel.

 

Vaste UTP kabel is ook in dit geval altijd het beste. 

 

Persoonlijk geef ik ook altijd de voorkeur aan het kijken van de streamingdiensten via de Smart tv.

Nooit problemen.

De tv is bij ons met een vaste UTP CAT5E kabel met de Experiabox (KPN router / modem) verbonden.


We hebben geen reactie meer van je gezien @Mirtevb. Als we je hierbij nog kunnen helpen kan je de bovenstaande vragen van Joop en mij beantwoorden, dan kunnen we met die antwoorden met je meedenken.