Skip to main content

Hallo, ik verblijf momenteel in het buitenland maar heb mijn abonnement doorlopen. Ik wilde HBO Max activeren volgens de stappen maar als ik op de website kom van HBO dan krijg ik de volgende melding:

Je hebt toegang tot HBO Max via KPN, maar je bevindt je buiten zijn verzorgingsgebied. Je kunt je HBO Max-account alleen registreren als je je in het KPN-servicegebied bevindt. Neem voor meer informatie contact op met KPN.

Hoe krijg ik HBO Max nu geactiveerd?

Dat is niet mogelijk. Je kunt een Nederlands abonnement op een streaming dienst alleen activeren via een Nederlands ip adres.

Sterker nog, als je het via kpn ( factuur) aanvraagt kan het alleen via dat ip adres ter controle. Opdat een ander er geen misbruik van kan maken. Daardoor is het ook niet te omzeilen door kpn zelf.

Als je weer terug bent van vakantie kun je het dus doen. Nu is het helaas niet mogelijk voor je.


Ik verblijf voor 7 maanden in het buitenland dus ben niet zomaar even terug helaas. Ik probeer het wel via de klantenservice. Bedankt voor je reactie in ieder geval 


Volgens mij schrijf ik geen Chinees. Ook de klantenservice kan niet over jouw internet verbinding thuis beschikken. 

Maar goed. Klantenservice van uit buitenland bereikbaar met kpn mobiel via +316 1200 1200 . Gebruikelijke kosten.Â