Skip to main content

Wanneer ik de HBO app open is deze erg traag, en loopt hij vast. Wanneer het dan lukt om een film op te zetten, loopt te ondertiteling achter en start de film na een paar minuten weer opnieuw en loopt hij opnieuw vast. Hierdoor is HBO kijken via de TV geen optie meer. 

 

Opnieuw inloggen helpt soms even. Verder uitgelogd op alle andere apparaten. 

 

Heeft iemand de oplossing hiervoor? Dankjewel! 

@DeLeeuw1 

Wat bedoel je?

Kijk je HBOmax op de Smart tv via de app van de Smart tv?

Of kijk je via de KPN tv decoder Arris 5202?

 

In het eerste geval, welke Smart tv heb je?

In het 2de geval, hoe is de KPN tv ontvanger met de Experiabox (box12) (KPN router modem) verbonden?


Hi Joop, 

Bedankt voor je reactie! 

Via de KPN tv decoder Arris 5202.

Ik open de HBO app via de afstandsbediening : menu → apps op tv → HBO max. 

Verder moet ik eerlijk toegeven dat ik er erg weinig verstand van heb, heb je iets aan bijgevoegde afbeeldingen?

 


@DeLeeuw1 

 

Je kijkt dus niet via de tv, maar via de KPN tv decoder.

 

Op de eerste foto zie ik de KPN tv decoder Arris 5202

De tweede foto? Ik denk een stukje van een Experiabox en een kastje (ik denk dat je koper hebt en dat dit het kastje is waar de kabel binnenkomt van KPN en via dit kastje naar de Experiabox gaat.

Denk ik, ik kan het niet echt goed beoordelen met de foto.

 

Zit er nog meer tussen de KPN tv decoder Arris 5202 en de Experiabox (KPN router modem)?

 

Mocht je een “recente” Smart tv hebben, dan adviseer ik je om HBOmax via de app op de Smart tv te kijken.  Heb je natuurlijk wel de ab van de tv voor nodig.

Wij doen dat altijd (vanaf 2013) en hebben nooit problemen.

 

Op zich zou het wel goed moeten kunnen werken via de Arris 5202, omdat deze meer geheugen heeft dan de 2K ontvanger die wij hebben.

 

Vul ook je profiel gegevens van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan ook een moderater (KPN medewerker) het voor je nakijken.

I.v.m. drukte kan dit een paar dagen duren. 


Hoi @DeLeeuw1, welkom hier. 

Vervelend dat HBO niet altijd even goed werkt. Joop2011 heeft je al op weg geholpen. Is mij alleen nog niet duidelijk of je de ontvanger ook al een reset hebt gegeven. Dat is vaak een hele goede oplossing voor dit probleem. Werkt het daarna wel weer goed? 


@joop2011 @Bart_Z 

Beide bedankt voor jullie reactie. Het resetten van de ontvanger heeft het probleem inderdaad verholpen, heel fijn! Bedankt! 


Graag gedaan. :)