Skip to main content

BesteĀ 

Ik ervaar problemen met het streamen van diensten zoals HBO Max en Prime Video op de bovenverdieping van mijn huis. Hoewel ik wel een blauw beeld en geluid krijg, kan ik de streams niet normaal bekijken, dit geld voor HBO Max en Prime Video. Dit zorgt ervoor dat ik hinder ondervind en niet optimaal gebruik kan maken van de diensten die jullie aanbieden.

In totaal heb ik vier wifi-versterkers in huis: twee op de begane grond, Ć©Ć©n op een slaapkamer op de bovenverdieping, en Ć©Ć©n op een slaapkamer op zolder. Op de benedenverdieping werkt alles goed, .maar op de bovenverdieping niet. Ik heb al van alles geprobeerd: het modem en de wifi-versterkers gereset en de versterkers op andere plekken geplaatst. Ze branden nu constant groen.

Ā 

Kunnen jullie me helpen dit probleem op te lossen?

Welkom op de community ā€‹@DreamyWillow. Voordat we iets over een oplossing kunnen zeggen hebben we eerst wat meer informatie nodig. Beneden werkt het dus wel, maar boven niet. Waar kijk je het precies op? Is dat een telefoon, tablet, tv-ontvanger, smart tv of iets anders? Heb je boven en beneden ook een speedtest gedaan om te kijken wat het verschil is? Werken andere apps (bijvoorbeeld YouTube of Netflix) boven wel goed?

Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, via onze site kan je een terugbelafspraak maken.

Reageer