Skip to main content

Hallo, 

Ik heb even een vraag over Spotify. Op dit moment heb ik Spotify premium. Nu zit ik en mijn partner elkaar regelmatig dwars omdat we beide Spotify willen gebruiken. Nu las ik ergens dat er Spotify Duo bestaat. Nu dacht ik.. Dat zet ik even om in mijn abonnement, maar ik zie alleen Spotify Family staan. En die is voor 6 personen. En we hebben maar 2 accounts nodig. Vind Family een beetje te veel zeg maar. Bestaat Spotify Duo überhaupt nog wel? En kan ik dat gebruiken, of kan dat pas als ik binnenkort weer mijn abonnement verleng? 

Ik denk het niet, is ook een vraag voor Spotify en niet voor kpn.


Ik denk het niet, is ook een vraag voor Spotify en niet voor kpn.

Zie deze vraag als een suggestie voor KPN en de aangeboden diensten. Maar nu is dit aanbod er helaas nog niet.


Spotify Duo bestaat zeker nog wel, heb het hier zelf ook.

Echter niet via KPN, maar via Spotify zelf.

KPN heeft duo niet in hun pakket, dus lekker bij Spotify blijven en je account via Spotify omzetten naar Duo.


Dat bedoelde ik ook. KPN biedt dit niet aan maar het is een suggestie voor KPN om dit aan te bieden.

 

 


Ik heb het nu via KPN, maar zou inderdaad beter zijn als ze duo ook gaan aanbieden. Want dan is nu de enige optie via spotify zelf, en niet meer via KPN. Jammer want ik vind alles op 1 factuur wel zo makkelijk namelijk.. 


Hallo @babsje, zoals men hier al aangeeft heeft KPN geen Duo abonnement. Spotify Premium en Family zijn de opties die wij bieden. Als Family iets teveel van het goed is, dan adviseer ik je om Duo af te sluiten bij Spotify zelf.

Of KPN in de toekomst Duo gaat aanbidden, durf ik niet te zeggen, maar verwacht het eerlijk gezegd niet. We richten os vooral met de Thuis diensten op gezinnen, vandaar dat we Spotify Family wel aanbieden. 


Hallo @babsje, zoals men hier al aangeeft heeft KPN geen Duo abonnement. Spotify Premium en Family zijn de opties die wij bieden. Als Family iets teveel van het goed is, dan adviseer ik je om Duo af te sluiten bij Spotify zelf.

Of KPN in de toekomst Duo gaat aanbidden, durf ik niet te zeggen, maar verwacht het eerlijk gezegd niet. We richten os vooral met de Thuis diensten op gezinnen, vandaar dat we Spotify Family wel aanbieden. 

 

Mooie link.

En duo zit mooi tussen Premium en Family in.

Ik denk wel dat hier vraag naar is.

 

KPN, kan je dit toevoegen?

Lijkt mij een zeer goede uitbreiding van het pakket. :wink:


Ik snap het ook niet helemaal. Er zijn heel veel mensen die geen kinderen hebben. Die gewoon met z'n 2en zijn. Dan is Family niet zo passend.