Skip to main content
Beantwoord

Het activeren van Netflix lukt niet

• February 25, 2026
  • 4 reacties
  • 37 keer bekeken

De activatie van het netflix account werkt niet. 

Niet via app of browser. Ik ben momenteel in tunesie. Heb het geprobeerd via wifi en 5g en krijg de volgende melding :"

Hmm… Something’s wrong with this link.

Double-check the link from your partner and try again, or sign up for Netflix now without an offer. "

Ik kan niet bellen naar kpn en zij kunnen mij schijnbaar ook niet bellen, Want ik krijg wel bericht van een gemiste oproep maar heb de oproep niet zien verschijnen.

Ik heb geen bestaand netflix account. En kan geen nieuwe maken want ik heb geen creditcard.

Beste antwoord door joop2011

Ik ben momenteel in tunesie dus niet op m'n thuisnetwerk.

Helaas kan je hem dan niet activeren, dat kan alleen op je thuisnetwerk.

4 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • February 26, 2026

Zit je wel op je eigen thuisnetwerk?

Anders gaat het niet lukken.

Geen nieuwe maken, want daarna heb je 2 accounts bij Netflix.

Als je op je eigen KPN netwerk (dus thuis) bent, ga dan naar deze KPN site. (en scrol iets naar beneden).

Daar kan je hem activeren en een gebruikersnaam (mail adres) en uniek wachtwoord voor Netflix aanmaken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 26, 2026

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 26, 2026

Helaas kan je hem dan niet activeren, dat kan alleen op je thuisnetwerk.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Sjouke34678. Welkom op de KPN Community! Het is vast lekker vertoeven nu in Tunesië 🙂 Alleen het maakt het activeren van Netflix wel wat lastiger. Dat moet namelijk, zoals ​@joop2011 aangeeft, op je thuisnetwerk gebeuren. Is er niemand thuis die dat misschien voor je kan doen? Je wordt dan vanuit MijnKPN doorgeleid naar de Netflix-website en je kunt dan een nieuw account aanmaken. Kijk voor de volledige instructie op onze Kennisbank. 

Hopelijk kan iemand anders het voor je doen en anders zal het vast lukken na thuiskomst.