Skip to main content

Ik ben sinds een maand overgestapt naar Hustle inclusief Spotify premium. Die had ik ook bij het vorige abonnement. 
maar nu kan ik hem niet meer activeren nadat ik erachter kwam dan ik een free abonnement heb i.p.v. een premium. 
bij het activeren krijg ik de melding dat ik geen actief account heb. 
 

Hoi @SMTO, goed dat je ons gevonden hebt.

 

Spotify bij KPN activeer je zo:

  1. Ga naar kpn.com/spotifyactiveren
  2. Log in met je KPN account
  3. Je wordt nu doorgestuurd naar Spotify
  4. Meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord
  5. Activeer je account

Heb je nog geen Spotify account? Kies dan voor het aanmaken van een nieuw account. Kies een e-mailadres en wachtwoord waarmee je na het activeren kunt inloggen.

Je gaat pas betalen voor Spotify vanaf het moment dat je jouw Spotify abonnement hebt geactiveerd. Dit gebeurt vanaf nu per gebruiksperiode van 30 dagen en niet meer voor gebruik per dag.

 

Je zegt alleen een melding te krijgen dat je geen actief account hebt. Dit klinkt alsof Spotify niet aan jouw abonnement is toegevoegd. Ik kijk dit graag even voor je na.

Ik wil je vragen je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?


Dag Denise, 

dat had ik geprobeerd. Maar ik kom erachter dat na een abonnement wijziging met de vraag voor ViaPlay, blijkbaar mijn Spotify account eruit is gehaald. En zie ik nu inmijn account andere kosten die ik in mijn abonnement onbezorgd niet had. 
ik weet zeker databus de audiobijdragen van dat gesprek wordt teruggeluisterd, dat ik met klem heb gezegd dateert Spotify account moet blijven. 
dan zie je de eerste afrekening en dan weet je dat je ook te laat bent met reageren.

niet blij😬


Als ik het goed begrijp, klopt het dus dat het niet lukt Spotify te activeren. Het zit namelijk niet in jouw abonnement. Je kunt Spotify Premium alsnog toevoegen aan jouw abonnement via MijnKPN. Of je kan ons bellen op 0800 0402.