Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik de zwarte balk ondertiteling in de Disney+ app op de ontvanger verwijderen?

• May 15, 2025
  • 4 reacties
  • 114 keer bekeken

Bij Disney+ kan ik geen opmaak vd ondertiteling aanpassen als ik de app gebruik via interactieve tv. Heel storend vind ik de zwarte balk die te zien is bij de ondertiteling. Iemand enig idee hoe je dit weg kunt krijgen. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Durk_91_HD ,

Dat kun je instellen in het menu, het is alleen een beetje verstopt. Je gaat naar het kopje toegankelijk en daar binnen naar algemene instellingen en vervolgens naar ondertiteling. HBO en Disney tonen dan ook normale ondertiteling. 

Bron: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Beste ​@Durk_91_HD,

Dit kan bij KPN zelf niet gedaan worden, dit moet je doen bij Disney+ zelf:

Disney+ ondertiteling aanpassen

Hopelijk kom je er zo uit. 👍🏼

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 15, 2025

Ik snap de opmerking... Alleen kan ik dus de opmaak niet veranderen via de Disney+-app als ik het via interactieve tv kijk. Vandaar de vraag. Via mobiel of laptop (web) pas je het zo aan. Alleen dus niet via de Disney+-app interactieve tv, (daar staat de optie: 'opmaak ondertiteling' simpelweg niet tussen). De link die je stuurt had ik gevonden, brengt ook geen oplossing.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 16, 2025

Hallo ​@Durk_91_HD ,

Dat kun je instellen in het menu, het is alleen een beetje verstopt. Je gaat naar het kopje toegankelijk en daar binnen naar algemene instellingen en vervolgens naar ondertiteling. HBO en Disney tonen dan ook normale ondertiteling. 

Bron: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 16, 2025

Super. Dit is de oplossing!