Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik Disney+ op laptop krijgen zonder extra abonnement?

• 6 februari 2025
  • 11 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik heb kpn zakelijk incl Disney, daar betaal ik 13,99 voor. Heb nu een nieuwe laptop, hoe kan ik daar Disney op krijgen zonder extra abonnement?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Benno Klaver ,

Hoe kijk je Disney+?

Disney+ is een videostreamingdienst. Je kijkt via de Disney+ app, waar en wanneer je wilt op de volgende apparaten:

Meer informatie staat hier: 

Bekijk origineel

11 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 37191 reacties
  • Antwoord
  • 6 februari 2025

Hallo ​@Benno Klaver ,

Hoe kijk je Disney+?

Disney+ is een videostreamingdienst. Je kijkt via de Disney+ app, waar en wanneer je wilt op de volgende apparaten:

Meer informatie staat hier: 

• 375 reacties
  • 6 februari 2025

Ik neem aan gewoon installeren en inloggen met dezelfde gebruikersnaam en password die je ook op je oude laptop gebruikt. Eventueel kun je waarschijnlijk in je Disney account de oude laptop ontkoppelen van dat account indien nodig. Ca. 1 jaar geleden hadden we zelf meerdere Disney+ installaties op verschillende apparaten (tv, laptop, tablet, telefoon) en dat ging prima met 1 abonnement. 

• Auteur
  • Helper
  • 29 reacties
  • 6 februari 2025

Ik moet eerst betalen voordat ik in kan loggen of een account kan maken.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 37191 reacties
  • 6 februari 2025
Benno Klaver schreef:

Ik neem aan dat je Disney+al geactiveerd hebt.

Zo niet:  

Hoe activeer je Disney+?

Heb je Disney+ bij KPN besteld? Dan is het als entertainmentpakket toegevoegd aan jouw abonnement. Je moet Disney+ alleen nog activeren. Nadat je bestelling klaar is, ontvang je daarover een e-mail. 

Heb je Disney+ i.c.m. een nieuw internet thuis of mobiel abonnement besteld? Dan kan je Disney+ activeren nadat je internet of mobiele verbinding actief is.

Disney+ activeren

1. Klik op Disney+ activeren
  2. Log in met je KPN ID (of maak er eerst een aan)
  3. Activeer Disney+ bij KPN
  4. Ga door naar de Disney+ website en maak een Disney+ account aan of gebruik je bestaande Disney+ account
  5. Download de Disney+ app op je favoriete apparaten
Activeren

Nog geen KPN ID? Maak dan een KPN ID aan om in te loggen bij MijnKPN.

Heb je al een abonnement bij Disney+?

Ook als je al een Disney+ abonnement hebt, kan je Disney+ bij KPN bestellen. Gebruik bij het activeren je huidige Disney+ account om je nieuwe Disney+ abonnement bij KPN te activeren. Dit voorkomt dat je dubbel betaalt. Jouw huidige abonnement bij Disney+ wordt dan op pauze gezet, zodat die betaling stopt.

• 375 reacties
  • 6 februari 2025

Je zou via deze link https://www.disneyplus.com/identity/login/enter-email je aan moeten kunnen melden met je huidige gebruikersnaam/wachtwoord.

• 3835 reacties
  • 6 februari 2025
Benno Klaver schreef:

Ik heb kpn zakelijk incl Disney, daar betaal ik 13,99 voor. Heb nu een nieuwe laptop, hoe kan ik daar Disney op krijgen zonder extra abonnement?

Hoe deed je dat voordat je een nieuwe laptop had?

• Auteur
  • Helper
  • 29 reacties
  • 7 februari 2025
Noordzee schreef:
Benno Klaver schreef:

Ik neem aan dat je Disney+al geactiveerd hebt.

Zo niet:  

Hoe activeer je Disney+?

Heb je Disney+ bij KPN besteld? Dan is het als entertainmentpakket toegevoegd aan jouw abonnement. Je moet Disney+ alleen nog activeren. Nadat je bestelling klaar is, ontvang je daarover een e-mail. 

Heb je Disney+ i.c.m. een nieuw internet thuis of mobiel abonnement besteld? Dan kan je Disney+ activeren nadat je internet of mobiele verbinding actief is.

Disney+ activeren

1. Klik op Disney+ activeren
  2. Log in met je KPN ID (of maak er eerst een aan)
  3. Activeer Disney+ bij KPN
  4. Ga door naar de Disney+ website en maak een Disney+ account aan of gebruik je bestaande Disney+ account
  5. Download de Disney+ app op je favoriete apparaten
Activeren

Nog geen KPN ID? Maak dan een KPN ID aan om in te loggen bij MijnKPN.

Heb je al een abonnement bij Disney+?

Ook als je al een Disney+ abonnement hebt, kan je Disney+ bij KPN bestellen. Gebruik bij het activeren je huidige Disney+ account om je nieuwe Disney+ abonnement bij KPN te activeren. Dit voorkomt dat je dubbel betaalt. Jouw huidige abonnement bij Disney+ wordt dan op pauze gezet, zodat die betaling stopt.

Ik had al disney, maar die werkt op mijn nieuwe laptop niet

• 375 reacties
  • 7 februari 2025

Heb je die eerder genoemde link al via een internetbrowser geopend?

• 3835 reacties
  • 7 februari 2025
Benno Klaver schreef:

Ik had al disney, maar die werkt op mijn nieuwe laptop niet

Je had al Disney. Werkt niet op nieuwe laptop. Waarop werkte het voorheen wel dan? 

Of heeft het überhaupt nog nooit gewerkt? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 37191 reacties
  • 7 februari 2025

Je moet op de website van Disney+ inloggen met dezelfde inloggegevens als die je gebruikte op jouw oude laptop.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16283 reacties
  • 7 februari 2025

Hoi ​@Benno Klaver, als je Disney+ hebt maakt het niet uit waar je op kijkt. Je hebt dan een Disney+ account en daarmee kan je op meerdere apparaten inloggen. Dat is het enige wat je hoeft te doen, je hoeft daarvoor niet extra te betalen.

Edu2020 schreef:

Je zou via deze link https://www.disneyplus.com/identity/login/enter-email je aan moeten kunnen melden met je huidige gebruikersnaam/wachtwoord.

Lukt dat inloggen niet? Wat voor melding krijg je daarbij? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we mee kunnen denken.

Reageer