Skip to main content

Wij hebben een disney+ account. Wij willen die activeren op de tv maar we willen niet dubbel 9 euro gaan betalen. Kunnen we disney+ activeren zonder dat we dubbel moeten betalen? 

Kijk hier even hoe je dat moet doen.


Kijk hier even hoe je dat moet doen.

@Roxanne Vos is het gelukt met de hulp van @SledgehammerNL? Laat het ons even weten, we kunnen je dan eventueel hier verder helpen. 😉


Het is mij ook nog niet duidelijk. Er staat “

Heb je al een abonnement bij Disney+?

Ook als je al een Disney+ abonnement hebt, kan je Disney+ bij KPN bestellen. Gebruik bij het activeren je huidige Disney+ account om je nieuwe Disney+ abonnement bij KPN te activeren. Dit voorkomt dat je dubbel betaalt.

 

Dus ik ga naar de pagina om Disney+ aan te vragen, maar waar kan ik dan mijn huidige account invullen? Is dat ná het op bevestigen klikken?

 

 


@Dennis Schreve het is nog noet gelukt. We hebben wel de app op onze mobiel. Maar we willen juist disney+ activeren op onze tv zonder dat we er dubbel voor hoeven te betalen.

 


@Dennis Schreve het is nog noet gelukt. We hebben wel de app op onze mobiel. Maar we willen juist disney+ activeren op onze tv zonder dat we er dubbel voor hoeven te betalen.

 

Beste @Roxanne Vos 

Je kunt het ook activeren via de tv ontvanger:

Afstandsbediening druk op: MENU → Instellingen → zenderpakketten → Disney+

Dit pakket kost € 8,99 per maand, het factuur van Disney+ wordt met de KPN factuur verrekend.


Nadat je het vervolgens besteld hebt op de manier die @Dennis Schreve  beschrijft, ontvang je een e-mail om je account te activeren. Lees even goed de instructie als je al een Disney+ account hebt @Roxanne Vos & @DGroen : 

 
Hier lees je exact terug hoe je een bestaand account via KPN kunt gaan betalen en zo voorkom je dubbele kosten. 


Jaa het is mij nu duidelijk. Heel erg bedankt


En wat is precies het voordeel? Want ik kan Disney nu ook kijken via de app van de tv.

Dat het dan werkt via de de app van KPN?


En wat is precies het voordeel? Want ik kan Disney nu ook kijken via de app van de tv.

Dat het dan werkt via de de app van KPN?

Dan loopt die factuur van Disney+ op het factuur van KPN, ik denk dat @Roxanne Vos dat bedoeld. Want Disney+ zit niet op de tv ontvangers.