Skip to main content

Ik heb HBOmax geactiveerd en kan op mijn laptop kijken. Ik kan echter niet op tv naar HBOmax kijken. IK heb een Samsung smart tv en tvontvanger 2952.

Hoe kan ik HBOmax op tv kijken? Ik weet dat ik een 5202 ontvanger moet hebben om de HBOmax te kunnen gebruiken maar met de Samsung smart tv die ik heb zou het moeten kunnen. Maar hoe dan?

 

Heb je al bij de apps in de Samsung gekeken? Bij mijn Samsung had Samsung hem toegevoegd zonder dat ik mijn Samsung account nodig had.

Gebruik de Samsung afstandsbediening. 


Dank Peter G voor je reactie. In de lijst van de apps staat HBO er niet tussen. Wel Netflix youtube e.d. maar geen HBO. Hoe kan ik die app op de tv krijgen. Benaderen via appstore werkt niet. Mijn vraag hoe krijg ik de hbo app op de tv blijft dus staan helaas.


Sluit je laptop aan op je tv, werkt perfect hier.


De HBOMax app is alleen beschikbaar op Samsung smart t.v.'s voor modellen uit 2016 en later. Is je t.v. ouder, dan kun je de tip van @Paul.K volgen (alleen hdmi kabel nodig). Chromecast aanschaffen is ook een optie.


Hallo @NMMM ,

Op welke apparaten kan ik HBO Max kijken?

Je kijkt HBO Max met de HBO Max app. Daarmee kijk je waar en wanneer je wil op deze apparaten:

  • KPN tv-ontvanger model 5202 (app en kanaal 210)
  • KPN TV+ Box (voor geïnstalleerde app)
  • Recente Smart tv (Samsung, LG of Android TV)
  • Chromecast of Apple TV
  • Computer of laptop (Windows PC, MacOS, Chrome OS)
  • Smartphone of tablet (Android & iOS)
  • Game consoles (PS4/PS5/Xbox One/Xbox Series X/Xbox Series S)

 

Op hoeveel apparaten kan ik tegelijkertijd HBO Max kijken?

Met het HBO Max standaard abonnement kijk je op 3 apparaten tegelijk.

 

Krijg ik korting als ik HBO Max bij KPN bestel?

Heb je KPN Internet, TV en Mobiel? Met HBO Max erbij krijg je elke maand 5,- Entertainmentkorting.

Let op: Je krijgt elke maand maximaal 1 keer 5,- Entertainmentkorting. Het maakt dus niet uit hoeveel entertainmentopties je in je abonnement hebt.


 

En helaas: 

 

Kan ik mijn Arris 2952 of Arcadyan 2260 tv-ontvanger omruilen zodat ik HBO Max op een tv-ontvanger kan kijken?

Nee, dat kan niet. Je kunt naar HBO Max kijken waar en wanneer jij dat wilt via de HBO Max app op een van de andere ondersteunde apparaten.

 

bron: 

 

Dat je jouw huidige ontvanger hiervoor niet mag omruilen, vind ik wel jammer. Er zouden nu genoeg 5202-ontvangers op voorraad moeten zijn die zijn ingeleverd door abonnees die overgestapt zijn naar KPN TV+. 
 


Ik neem aan dat er op zijn smart-tv een webbrowser zit in de apps.
Hij kan hier ook inloggen op de site van HBO Max.


Is je Samsung recent genoeg @ NMMM?

 Wel Netflix youtube e.d. maar geen HBO. Hoe kan ik die app op de tv krijgen.

Hij zal nog niet in het snelmenu staan. Maar wel bij de '’uitgelichte apps”. Daar had ik 'm vandaan en toegevoegd in het snelmenu. Die balk onderaan met alle apps.

Benaderen via appstore werkt niet.

Als je geen gratis Samsung account hebt waarmee je bent ingelogd gaat dat niet werken.

Ook een uitstekende optie:

Paul.K schrijft: 

Sluit je laptop aan op je tv, werkt perfect hier.


Dank Peter G voor je reactie. In de lijst van de apps staat HBO er niet tussen. Wel Netflix youtube e.d. maar geen HBO. Hoe kan ik die app op de tv krijgen. Benaderen via appstore werkt niet. Mijn vraag hoe krijg ik de hbo app op de tv blijft dus staan helaas.

Als de app daar niet bijstaat @NMMM en het via de appstore ook niet mogelijk is, om de HBO app te installeren houdt het wat betreft helaas op. Je zou dan ervoor kunnen kiezen om met behulp van Chromecast te gaan streamen naar jouw tv-toestel. 

Andere opties zijn: laptop aansluiten op de tv of de webbrowser gebruiken van de Samsung tv.