Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik het overzetten van Spotify Premium naar Family regelen?

• March 6, 2025
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

Beste beantwoorder,

Ik heb een betaalde Spotify Premium bij KPN. Ik wil deze overzetten naar Spotify Family. Hoe kan ik dit regelen in MijnKPN? Ik lees overal dat dat heel makkelijk zou zijn. Ik zie echter nergens de optie van overzetten. Ik zou graag stap voor stap weten (veld voor veld) hoe dit te doen. 

Ik lees nergens dat ik eerst Premium zou moeten opzeggen om Family te kunnen regelen. Ik wil mijn combivoordeel niet kwijt.

Of kom ik niet in aanmerking voor Spotify Family? Ik lees: 

Kan ik Spotify Family bestellen?

Alle klanten met een Vast abonnement die vanaf 1 juli 2017 zijn geïntroduceerd kunnen Spotify Family bestellen. 

Ik weet niet wat het introduceren van vast abonnement betekent. Wat wordt met introduceren bedoeld? En wat met vast abonnement: Vast toestel of vaste overeenkomst?

Overigens Ik ben ‘lidabonnee’ van KPN vanaf 2015. Moet ik dan een andere manier kiezen om een aanvraag te doen? Waar kan ik vinden of ik het juiste abonnement heb? Op mijn facturen zie ik het niet staan. Daar staat Hussel 5GB, maar ik weet niet of dat de naam van een abonnement is. 

Kunt u mij informeren? Ik lees uw antwoord graag. 

Hartelijke groet,

Reborn.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Reborn! Goed dat je je vraag hier stelt. Ik kijk met je mee! 

Ik weet niet wat het introduceren van vast abonnement betekent. Wat wordt met introduceren bedoeld? En wat met vast abonnement: Vast toestel of vaste overeenkomst?

Dit betekent dat het abonnement waar je Spotify Family aan toe wilt voegen van 1 juli 2017 of later is. Als je sinds 2015 klant bet (10 jaar al!) en je hebt in de tussentijd verlengd, dan zal dit dus ook voor jou gelden. 
In je MijnKPN kun je bij de contractgegevens van je abonnement vinden per wanneer deze in is gegaan. 

Spotify Premium of Family kun je wisselen in MijnKPN. Volg hiervoor de volgende stappen:

1. Log in op MijnKPN met je KPN account.
  2. Ga naar ‘Producten’ en kies je Thuis of Mobiel product.
  3. Klik op ‘Wijzig uw pakket en/of extra opties’.
  4. Verwijder onder ‘Internet’ het vinkje bij de Spotify variant die je wilt opzeggen. Wil je wisselen? Vink dan vervolgens de andere aan. Rechts in beeld zie je het nieuwe maandbedrag.
  5. Klik op de knop ‘Volgende’ Plaats een vinkje als je akkoord bent en klik op de knop ‘Plaats bestelling’. 

Je moet hem dus eerst opzeggen en dan Spotify Family activeren. 

Mocht dat niet lukken of mocht hiermee je korting niet in beeld komen, dan kun je ook een belafspraak met ons maken. Let hierbij goed op dat je dan niet naar het nieuwe Combivoordelen systeem overgezet wordt. Daar zit namelijk geen entertainmentkorting op Spotify meer in. 
Mijn collega kan dan met je kijken wat de opties zijn! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • March 8, 2025

“Beste beantwoorde”  Vreemde zin.

Zie ook hier, daar kan je het regelen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 8, 2025

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 8, 2025

Hi ​@Reborn! Goed dat je je vraag hier stelt. Ik kijk met je mee! 

Dit betekent dat het abonnement waar je Spotify Family aan toe wilt voegen van 1 juli 2017 of later is. Als je sinds 2015 klant bet (10 jaar al!) en je hebt in de tussentijd verlengd, dan zal dit dus ook voor jou gelden. 
In je MijnKPN kun je bij de contractgegevens van je abonnement vinden per wanneer deze in is gegaan. 

Spotify Premium of Family kun je wisselen in MijnKPN. Volg hiervoor de volgende stappen:

1. Log in op MijnKPN met je KPN account.
  2. Ga naar ‘Producten’ en kies je Thuis of Mobiel product.
  3. Klik op ‘Wijzig uw pakket en/of extra opties’.
  4. Verwijder onder ‘Internet’ het vinkje bij de Spotify variant die je wilt opzeggen. Wil je wisselen? Vink dan vervolgens de andere aan. Rechts in beeld zie je het nieuwe maandbedrag.
  5. Klik op de knop ‘Volgende’ Plaats een vinkje als je akkoord bent en klik op de knop ‘Plaats bestelling’. 

Je moet hem dus eerst opzeggen en dan Spotify Family activeren. 

Mocht dat niet lukken of mocht hiermee je korting niet in beeld komen, dan kun je ook een belafspraak met ons maken. Let hierbij goed op dat je dan niet naar het nieuwe Combivoordelen systeem overgezet wordt. Daar zit namelijk geen entertainmentkorting op Spotify meer in. 
Mijn collega kan dan met je kijken wat de opties zijn!