Skip to main content

mijn abonnement is inclusief gratis spotify premium, activeren lukt niet

vanmorgen ben ik gebeld door kpn

krijg mail om te activeren

gaat niet, heb geen abonnement, terwijl in mijn acount staat spotify premium gratis

ook op factuur staar spotify premium gratis

medewerker zou iets resetten, maar is geen oplossing

hoe gebruik ik nu spotify premium gratis?

Hi @hanske! Heb je Spotify bij je vaste of mobiele abonnement genomen?

Als je Spotify hebt bij je mobiele abonnement, ga dan naar de Spotify activeren pagina. Volg de stappen via de blauwe knop “Spotify activeren”. Let wel goed op dat je daarbij niet verbonden bent met de wifi. Maar verbonden bent met 4G of 5G. Anders lukt het activeren niet. 

Als je Spotify bij je vaste abonnement thuis hebt, volg dan dezelfde stappen. Maak in dat geval juist wel gebruik van de wifi. 

Als je het niet zeker weet, of het nog niet lukt, vul dan je profiel in. Dan laat ik de technische dienst ernaar kijken. 


wil ik spotify activeren met pc aangesloten op netwerk via lanverbinding, krijg ik melding: 403 forbidden

waar profiel invullen?


@hanske ik zie ondertussen gegevens in je profiel. In de toekomst kan je die bewerken door naar https://forum.kpn.com/settings/profile te gaan. 

Verder is deze melding waarschijnlijk het gevolg van het gebruiken van een VPN. Klopt het dat je een VPN gebruikt? Als dat zo is, zet deze dan uit en probeer het nog een keer. 


Gebruik geen vpn

Heeft voorheen altijd goed gewerkt


@hanske ik heb het van mijn kant nog een keer nagekeken. En ik heb een ticket aangemaakt bij de technische dienst. Ze nemen binnen 3 werkdagen contact met je op. 🙂


@hanske we zijn bijna een week verder. Heb je contact gehad met de technische dienst?


Wel contact geen oplossing, lukt allemaal niet

 


@hanske ik zie dat het topic eergister is gesloten. Dat nu alles werkend is. Kan ik daarmee het topic sluiten? 🙂


Ja eindelijk opgelost

Iets met configuratie bij kpn

Thanks