Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik Spotify (betaald via KPN Pay) opzeggen?

• May 23, 2026
  • 2 reacties
  • 12 keer bekeken

Ik zit bij Spotify via KPN pay het staat op mijn factuur maar kan het nergens aanpassen of vinden. Zie dat het een bekend probleem is. Via Google Play staat geen abonnement en loopt het via jullie. Via spotify kan ik niks opzeggen of aanpassen. Ik heb hier veel frustratie over en hoop dat jullie mijn abonnement kunnen opzeggen dat ik het normaal kan afsluiten met betaling normaal zodat ik het zelf kan gaan beheren zoals het hoort. 

2 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@IsisK1997. Welkom op de KPN Community! Je mag ook verwachten dat wanneer een abonnement actief is op je factuur, dat dit makkelijk te beheren is. 

Had je ook al even gekeken in de MijnKPN app bij je mobiel abonnement? Het kan goed zijn dat je daar wellicht wel Spotify kunt uitzetten bij Extra opties. Mocht je het daar ook niet kunnen vinden, dan ga ik even kijken wat ik voor je kan doen. Zou je dan je profiel willen invullen met je gegevens (achternaam, geboortedatum, postcode en huisnummer en nummer waarover het gaat)? 

Laat het maar weten of je het gevonden hebt of dat je je profiel hebt ingevuld!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 25, 2026

​@Arjan van KPN dankjewel dit heb ik gecontroleerd en heb ook gebeld alleen kan KPN mij niet helpen zeggen ze. Heb via Google Play via waar het destijds gedownload is inmiddels iPhone maar kan niets terug vinden. Ook in mijn KPN niet. Ik zie meerdere topics hierover dat je dan zweeft en enkel KPN dit op kan lossen. Mijn gegevens zijn aangevuld in mijn accountÂ