Ik heb een vraag ik heb via kpn videoland aangezet maar waneer krijg ik mail om het te kunnen bekijken of wat moet ik doen als ik via videoland zelf doen moet ik betalen maar heb al via kpn en op de tv moet ik na de app en krijg een koppelcode maar Kan ik niet invullen bij videoland want Dan zegt hij betalen Wendy WeijenbargÂ
Hallo
Â
Lukt het wel via deze stappen, zie vooral stap 4, daar vul je die code in.
Videoland account aanmaken
- Start je tv-ontvanger en druk op Menu > Films of Series > Videoland.
Of ga naar kanaal 204 en druk op de rode knop om Videoland te openen - Klik op ‘account aanmaken’
- Vul je 4-cijferige pincode voor KPN TV in
- Scan de QR-code die op je tv verschijnt met je mobiele telefoon
Of: ga naar videoland.com/koppelen/tv-aanbieder en vul de 5-cijferige activatiecode (die op je tv wordt getoond) handmatig in. - Volg de stappen en maak een Videoland account aan
Bron:
Â
Dat heb ik allemaal gedaan heb een abonement via kpn mischien moet ik.op brief wachten want anders weet ik.het echt niet als ik code van tv invul Dan zegt hij klopt niet mischien.krijg ik.code met post
Hallo
Â
Welke code vul je dan waar in en welke klopt er niet?
Als de pincode van 4 cijfers niet klopt dan kan je die hier resetten: https://www.kpn.com/service/televisie/pincode-itv.htm.
Op de TV ontvanger vul je de 4 cijferige pincode in die je al had (of via de bovenstaande link krijgt), daarna krijg je een 5 cijferige code te zien die je op de videoland website invult.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.