Skip to main content

Ik heb Viaplay besteld en geactiveerd, maar ik kan nog helemaal niets kijken! Hoe lang duurt dit?

Hallo ​@Martenpen ,

Gewoonlijk zo’n twintig tot dertig minuten. 

Aha oké ik denk dat het bij mij al langer is! En wil darts graag zien 😊

Even jouw ontvanger helemaal uitdoen en weer opnieuw opstarten. Dat wil wel eens helpen. 

Gedaan. En als ik dan naar de app gaat staat er je hebt een pakket van Viaplay nodig om te kunnen kijken, maar dat heb ik via kpn besteld toch? Waardeloos dit zeg!!!

Heb je wel Viaplay geactiveerd? 

Hoe kan ik Viaplay aanzetten via KPN?

Je kunt Viaplay via KPN op verschillende manieren aanzetten:

• via MijnKPN (onder het kopje Entertainment)
  • via de TV-ontvanger
Bestellen

Na je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail. Daarna ontvang je een aparte e-mail om een Viaplay account te activeren.

Viaplay activeren

Om Viaplay te kijken moet je na het bestellen Viaplay eerst activeren bij KPN. Hierover ontvang je een e-mail. Ook als je al Viaplay had bij KPN en nu weer gaat gebruiken, moet je Viaplay opnieuw activeren.

Let op: activeren en beheren kan alleen vanaf je thuisverbinding! Zet ook je VPN uit.

Tip: het activeren van Viaplay doe je het beste op je pc, laptop of mac.

• Ga naar kpn.com/viaplayactiveren
  • Log in met je KPN account (of maak er eerst een aan)
  • Vervolgens staat er in het blauw in het klein 'activeren'
  • Ga door naar de Viaplay website en maak een Viaplay account aan
  • Nu ben je ingelogd en kan je beginnen met kijken
Activeren

Het is belangrijk dat je via de link in onze e-mail door gaat naar de Viaplay website. Zo word je als klant van KPN herkend en hoef je geen service ID's (1 of 2) in te vullen. Lukt het niet? Controleer dan of je verbonden bent met je eigen KPN internetverbinding. Wis cookies en de geschiedenis van je browser, probeer een andere internetbrowser of probeer het later opnieuw.

Nog geen KPN account? Maak dan een KPN account aan om in te loggen bij MijnKPN.

Bron:

Hi ​@Martenpen, wat jammer dat het niet helemaal soepel ging met je Viaplay bestelling 😕 Is het inmiddels wel gelukt om Viaplay actief te krijgen? Zo nee, zou je dan het bericht van ​@Noordzee nog eens goed willen bekijken? 

Reageer