Skip to main content

Diverse topics over Spotify via KPN gevonden, maar kom er niet uit. Wel is duidelijk dat KPN en Spotify geen goede combi is. Ik heb, nee, ik had, Spotify Premium. Die heb ik omgezet naar Family. Ik betaal nu 14,99 ipv 9,99. Alleen, Spotify zegt mij dat ik Premium heb. Heb alles al uitgelogd, app weggegooid, KPN gecheckt, activeerk oppen ingedrukt. Spotify vertelt mij dat ik eerst mijn oude abonnement moet opzeggen en dan weer aanmelden. Snap er geen zak meer van. Anders maar abo via KPN stoppen en direct Spotify aanschaffen. 

Hallo @Fluub 

 

Het omzetten kan wel tot 1 maand duren, zie dit antwoord van KPN medewerker Sanne_M:

Op ons kennisartikel over Spotify kun je vinden waarom dit wat langer duurt: 

Let op! Het kan een maand duren tot het abonnement omgezet wordt van Spotify Premium of Family naar Spotify Free.

Het is dus even afwachten, en het kan uiterlijk een maand duren. Hopelijk sneller, maar zo weet je in elk geval waar je rekening mee kunt houden. Alvast veel luisterplezier gewenst! 

 

Bron:

 


Dank GeSp. Ik ben er inmiddels ook achter dat dit op 17-01 a.s. wordt omgezet. Dat is heel iets anders dan de "binnen 15 minuten" in de KPN bevestigingsmail. Verwarrend en onjuist.