Skip to main content

Ik nam een abonnement en heb internet plus streamen.
Ik kon kiezen voor een tv box en die zou 0,00 kosten, mwa ik kan het altijd proberen he.

Bij het kontrakt zie ik opeens dat die box 3,50 gaat kosten.
Ondertussen heb ik die box geprobeerd en vergeleken met mijn 3 chromecasts voegt die niets toe, het ding ligt dus in de doos.
Ook het geluid liep niet lekker.
 

En opeens krijg ik ook mailtjes met “extra voordeel voor jou “ 7,50 korting, een entertainment pakket en gratis extra zenders bij het pluspakket. Nu heb ik Simyo ( al iets van 15 jaar ) en daar kreeg ik kombivoordeel ( verdubbeling aantal MB ) maar hoe kan ik extra zenders krijgen en noem maar op als het basis pakket niet in mijn abonnement zit en hoe kom ik van die box af ? De klantenservice zegt eerst “gelijk terug sturen” maar ik krijg geen retour adres of zo, daarna zegt de klantenservice , stuur na een jaar maar terug.. Ik snap er niets van ? En zelfs als ik overstap van Simyo naar KPN heb ik niets aan die voordelen omdat ik geen tv kijken in mijn huidige pakket heb zitten.
Over die voordelen lig ik niet zo wakker maar ik dacht echt dat die kpn box gratis was en die valt ontzettend tegen in vergelijking met de chromecasts….
Hebben meer mensen dit meegemaakt ? of ben ik een slechte lezer ?

Het makkelijke van de box is dat ie zelf van apps voorzien is en kan worden. 

Tenzij je ook al de nieuwe Chromecast hebt. Dan is de huur van de kpn box met streaming only, 3,50 per maand, een beetje zonde. Want daar kan precies hetzelfde mee.

Als je abonnement één maand oud is kun je het aanpassen. Zonder de box.


Ik heb inderdaad de 4K versies met atmos (en een TV met doorgifte van atmos, sonos arc, sonos sub, 2x sonos era 300 als rear) hoe dronken ik was toen ik de titel van dit topic intikte weet ik niet 🙄


Waarschijnlijk was de woord correctie meer dronken dan jij....


Waarschijnlijk was de woord correctie meer dronken dan jij....

😂


Los daarvan, die KPN+ box is een drama qua beeld kwaliteit op bv Disney+. 4K is een hap te veel voor dat doosje blijkbaar dus er zit microstuttering in.

En ja gewoon met draadje op glasvezel pakket met gemiddeld 120 up en down.

Mijn Philips tv heeft AndroidTV en geeft echt bakken beter beeld via WiFi.

 

Dus hoop dat je er vanaf komt zeker als je alleen er mee wil streamen en al een Android TV of Chromecast 4k hebt.


Ik heb de chromecasts ook bekabeld aangesloten, met de kpn box zie ik soms kleine haperingen, die gaat beslist terug.