Skip to main content

ik wil mijn iphone koppelen aan een bestaand spotify acount. elke keer krijg ik een nieuw account en dan kan mijn telefoon niet bij de afspeellijsten. In mijn laptop staan deze nog wel gewoon en werkt het ook. wie heeft raad.

Hallo @Ron -007,

Kun je is uitloggen bij dat account? Klik op het tandwieltje rechtsboven en kies voor '’Uitloggen'’. Hierna zou je de optie moeten hebben om met je eigen account in te loggen. 


Dank je wel maar  helaas stuur spotify een code naar een niet meer bestaand email adres. vervolgens meld spotify dat het nieuwe adres wat ik invul al in gebruik is, ja logisch bij mij. 


Maar even voor mijn nieuwsgierigheid, je kan gewoon inloggen toch met de gegevens waarbij je op jouw laptop ook aangemeld bent?


Nee weet wel de gebruikers naam maar je krijgt mail op een niet meer bestaand adres dan kan je het wachtwoord niet meer veranderen. Is nu wel gelukt met hulp van Spotify oude adres weg nieuwe erin klaar. Dank voor je belamgstelling


Goed om te lezen dat je weer kunt luisteren naar Spotify met je iPhone. Veel luisterplezier @Ron -007Â