Ik heb geen F1 TV, maar hetzelfde gebeurt ook met ZiggoGo. Waarschijnlijk worden de daten van deze Apps na ieder update van KPN software gewist.
Dit is een nieuwe beveiliging van F1 TV helaas.
Erg irritant, maar iedereen heeft dat.
Dit is een nieuwe beveiliging van F1 TV helaas.
Erg irritant, maar iedereen heeft dat.
Heb een Android box en dit komt bij echt niet voor. Als ik de box aan zet en de app open kan ik gewoon direct naar de stream zonder extra handelingen dus jouw opmerking klopt niet
Dan niet, maar ik heb het nagevraagd bij F1 en ze geven aan dat dit een nieuwe beveiliging is.
Succes verder.
Ik gebruik F1TV pro op de tv box en hoef mij ook niet steeds opnieuw aan te melden. Dus iets in de berichtgeving klopt niet.
Ik gebruik F1TV pro op de tv box en hoef mij ook niet steeds opnieuw aan te melden. Dus iets in de berichtgeving klopt niet.
Wat bedoel je met dat er iets in de berichtgeving niet klopt?
Wat ik schreef klopt (helaas voor mij) wel.
Ik moet, helaas, elke keer bij de eerste keer van de race (vrijdag vrije training) de DIW7022 weer aanmelden. Rest van het weekend gaat het goed.
Dat dat niet bij iedereen is, dat begrijp ik.
Kijk jij ook via de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) naar F1 TV Pro?
Een tijdje terug in dit topic precies een soortgelijke ervaring van mensen. Bij sommige wel en bij sommige niet.
Hoi @joop2011, ik heb de F1 TV app op mijn Sony Bravia tv staan, daar heb ik dit nog niet bij gemerkt.
Ik merk het wel in de browser, daar kijk ik de vrije trainingen meestal en elk weekend moet ik daar op de vrijdag opnieuw inloggen.
ik heb het nagevraagd bij F1 en ze geven aan dat dit een nieuwe beveiliging is.
Grote kans dat iedereen die het nu nog niet merkt nog een update krijgt denk ik.
Wat bedoel je met dat er iets in de berichtgeving niet klopt?
Ik doelde niet op jouw opmerking @joop2011 maar op de reactie van F1TV.
Ik gebruik de diw7022.
Als je iedere keer opnieuw moet aanmelden dan is dit niet echt gebruikersvriendelijk, maar tot heden is dit bij mij (nog) niet het geval.
Er was hierover al eerder een vraag gesteld op de community