Skip to main content
Vraag

Ik betaal dubbel voor Netflix

• January 7, 2026
  • 12 reacties
  • 129 keer bekeken

Blijkt dat ik Netflix dubbel betaal standaard en kpn premium is niet de bedoeling heb nu Netflix opgezegd in December maar betaal nog steeds kpn hoe dan!!!!

12 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 7, 2026

Heb je er rekening mee gehouden dat er een opzegtermijn van 1 maand is?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 7, 2026

Blijkt dat ik Netflix dubbel betaal standaard en kpn premium is niet de bedoeling heb nu Netflix opgezegd in December maar betaal nog steeds kpn hoe dan!!!!

Je had waarschijnlijk al een abonnement bij Netflix.

Beste was geweest om dat eerst op te zeggen en na beëindiging pas bij KPN te activern.

Uiteraard wel met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord.

In principe, als je de zelfde gebruikersnaam en wachtwoord bij activeren via KPN gebruikt, gaat he meestal goed en gaat de betaling alleen via KPN.

Zeg het abonnement via Netflix of via KPN op.

Dan hou je er maar 1 over.

Kan pas na 1 maand, je moet altijd minimaal 1 maand abonnee zijn.

Maar begrijp ik goed dat je in december Netflix via KPN hebt opgezegd?

Als je dan nu op de factuur van januari betaald, dan wordt dat op de factuur van februari verrekend.

P.S. Heb je wel een bevestiging van KPN ontvangen i.v.m. opzeggen?

• Auteur
  • Topper
  • January 7, 2026

Kwam er bij toeval tegen dacht eerst dat het abbo.was verhoogt zag later dat ik online voor Netflix premium betaalde bij kpn terwijl ik geabbo.was bij Netflix voor een lager bedrag en geen idee hoe dit kan heb contact gehad met allebei kpn zegt je moet bij Netflix zijn en die zeggen nee je moet bij Kpn zijn!!!pfffff

• Auteur
  • Topper
  • January 7, 2026

Heb abbo bij Netflix opgezegd heb bij mijn weten geen abbo.afgesloten bij Kpn dus geen idee hoe dat gebeurt is!!!!

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 8, 2026

Als je nooit een abonnement via KPN hebt afgesloten, bel dan gratis 0800-0402

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Wat een vervelende situatie ​@NT.Sikkes ik snap dan dat dit verwarring creëert. Het kan inderdaad zijn dat er ergens sprake is van een opzegtermijn. Heb je nog contact gehad met de klantenservice en meer duidelijkheid gekregen?

• Auteur
  • Topper
  • January 9, 2026

Ja klantenservice stuurde mij weer naar Netflix en deze weer vice versa,kan ook nergens terug halen waar ik kan opzeggen bij kpn en dan staat er dat ik al geabbo.ben bij Netflix terwijl ik die al afgezegd had was wel blij met Netflix maar niet met twee abbo.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 9, 2026

Kijk eens in MIJNKPN, daar kan je zien waar je via KPN op geabonneerd bent.

• Auteur
  • Topper
  • January 9, 2026

Heb contact gehad met Kpn en is gelukkig geregeld!!!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Wat fijn dat het allemaal gelukt is dan ​@NT.Sikkes. Post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen betekenen!

• Auteur
  • Topper
  • January 22, 2026

Is gelukkig allemaal opgelost bleek ook dat bij kpn mijn email verkeerd was overgenomen is @kpnmail.nl en bij kpn stond kpn.nl!!!!

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 23, 2026

Is gelukkig allemaal opgelost bleek ook dat bij kpn mijn email verkeerd was overgenomen is @kpnmail.nl en bij kpn stond kpn.nl!!!!

Dat heb je dan zelf destijds ingetikt.

KPN doet dit niet.😉

Kan je aanpassen in MIJNKPN