Skip to main content
Beantwoord

Ik betaal teveel voor Netflix

• November 9, 2021
  • 2 reacties
  • 90 keer bekeken

Bij mijn overzicht blijkt dat ik voor mijn netflix abonnement te veel betaal volgens mijn overzicht zou ik € 7,99 moeten betalen, op mijn rekening betaal ik echter € 10,99, hoe kan dat.

M.Vr.Gr

A.Crins.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door PeterG

Welkom op het forum :relaxed: .

Netflix heeft 3 abonnementsvormen.

Via kpn start je het standaard abonnement van 10,99 (wat sinds deze maand 11,99 kost). Daarmee heb je HD beeld en kun je op 2 apparaten tegelijk kijken. Naar verschillende programma's uiteraard.

Verder is er nog het basic abonnement van 7,99. Dat heeft echter alleen SD (!) beeld en 1 apparaat. (wel op meerdere aan te melden, maar niet tegelijk kijken). Zie ik als het budgetabonnement.

En dan nog het premium abonnement van 15,99. Met beeldkwaliteit tot 4k/uhd. En 4 schermen tegelijk.

Zie hier het overzicht: https://help.netflix.com/nl/node/24926 .

Via je Netflix account kun je switchen van abonnement. Dat gaat niet meteen in aangezien je per maand betaalt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • November 9, 2021

Welkom op het forum :relaxed: .

Netflix heeft 3 abonnementsvormen.

Via kpn start je het standaard abonnement van 10,99 (wat sinds deze maand 11,99 kost). Daarmee heb je HD beeld en kun je op 2 apparaten tegelijk kijken. Naar verschillende programma's uiteraard.

Verder is er nog het basic abonnement van 7,99. Dat heeft echter alleen SD (!) beeld en 1 apparaat. (wel op meerdere aan te melden, maar niet tegelijk kijken). Zie ik als het budgetabonnement.

En dan nog het premium abonnement van 15,99. Met beeldkwaliteit tot 4k/uhd. En 4 schermen tegelijk.

Zie hier het overzicht: https://help.netflix.com/nl/node/24926 .

Via je Netflix account kun je switchen van abonnement. Dat gaat niet meteen in aangezien je per maand betaalt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 9, 2021

Hartelijk dank voor de uitleg