Skip to main content
Beantwoord

Ik heb Spotify Family via KPN geactiveerd maar mijn spotify account blijft op Premium staan

• September 24, 2025
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik heb Spotify Family via KPN geactiveerd maar mijn spotify account blijft op premium staan. Hoe wordt mijn nieuwe abonnement gekoppeld aan Spotify

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Spotify1977. Welkom op de community! Ik leg graag uit hoe dit werkt.

Wanneer je Spotify Family via KPN activeert, wordt dit niet automatisch over een al bestaand Premium-abonnement gezet. Heb je nog een actief Premium-abonnement rechtstreeks bij Spotify, dan moet je dat eerst opzeggen. Zodra dat abonnement is afgelopen, valt je account terug naar Spotify Free. Vanaf dat moment kun je het opnieuw koppelen via je Spotify Family abonnement.

Je kan leden toevoegen aan je Family-abonnement door een uitnodiging te versturen en te laten accepteren. Hoe je dat precies doet, lees je hier: Spotify Family: uitnodiging versturen en accepteren

2 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 24, 2025

Heb je hem wel via de KPN site opnieuw geactiveerd?

Zie hier.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 25, 2025

Hoi ​@Spotify1977. Welkom op de community! Ik leg graag uit hoe dit werkt.

Wanneer je Spotify Family via KPN activeert, wordt dit niet automatisch over een al bestaand Premium-abonnement gezet. Heb je nog een actief Premium-abonnement rechtstreeks bij Spotify, dan moet je dat eerst opzeggen. Zodra dat abonnement is afgelopen, valt je account terug naar Spotify Free. Vanaf dat moment kun je het opnieuw koppelen via je Spotify Family abonnement.

Je kan leden toevoegen aan je Family-abonnement door een uitnodiging te versturen en te laten accepteren. Hoe je dat precies doet, lees je hier: Spotify Family: uitnodiging versturen en accepteren

Â