Skip to main content

Ik heb een app op mijn android telefoon, waarbij ik een opname wèl kan terugkijken, echter op de laptop kan ik die opname (via de website) niet terugkijken. De site laat een volle groene balk zien, waardoor het lijkt alsof deze volledig is afgekeken. Er staat bovenin “we hebben opgeslagen waar u bent gebleven” en stopt met afspelen. Vanaf begin kijken werkt ook niet. Ook verwijderen van de bladwijzer helpt niet. 

(kan het ermee te maken hebben dat ik pas halverwege de film ben gaan opnemen via de app terwijl de film op tv al bezig was?)

 

Groeten Frank

@franktd Eigenlijk geef je zelf al het antwoord :)

Opnames die gedaan worden als bijvoorbeeld een film al is gestart kun je via de app niet terugkijken.

Lukt het wel om de opname te kijken zodra de film op tv is afgelopen? 


Dat heb je niet helemaal goed. Ik neem regelmatig films op die al begonnen zijn, juist zodat ik ze dan achteraf toch op de laptop helemaal terug kan kijken.


@franktd Hoi Frank zie onderstaande topic

Opnames zijn niet meer terug te kijken via iTV app of via streamen. Via telefoon lukt het wel | KPN Community

 


Opgenomen van HD glas 661 - 670 ?


Bedankt voor jullie tips, de urgentie is op dit moment dusdanig laag, dat dit topic wat mij betreft gesloten kan worden. Het is een oude film die vast nog wel een keer terug te zien is. We zullen het in de gaten houden en dan op tijd opnemen. 

Dit is ook de enige keer dat er iets fout gaat bij het opnemen van een film. En we nemen wekelijks wel een film of twee op en wat series. 

Dank allen voor het meedenken.