Hallo, ik heb een tijdje geleden internet besteld voor thuis, bij het bestellen hiervan kreeg ik de keuze uit 5,00 euro entertainment korting voor spotify premium. Vanochtend is een monteur langs geweest voor het installeren van het internet, dit is ook goed verlopen.
Achteraf kreeg ik een mailtje dat de installatie afgerond is met een link om mijn spotify premium te activeren, echter als ik op deze link klik en inlog met mijn kpn id krijg ik de melding dat deze niet is besteld op dit abonnement.
Als ik op mijnkpn kijk bij mijn thuis abbonement staat er onder mijn entertainment "je hebt nog geen entertainmentpakketen" als ik vervolgens op aanpassen klik staat er wel degelijk dat ik ben geabonneerd op spotify premium.
Ik heb al 1 keer gebeld waavoor ik nu 10 euro moet betalen, hier kreeg ik als antwoord dat het ongeveer 3 uurtjes na het installeren kan duren voordat deze link goed werkt maar het is nu 11 uur later en het geeft nog steeds aan dat ik geen spotify premium heb besteld op dit abonnement.
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid