Skip to main content
Vraag

Ik kan Viaplay niet streamen vanaf mijn telefoon

• September 8, 2025
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik heb een viaplay abonnement bij KPN, maar ik kan niet streamen vanaf mijn mobiel. Ik krijg dan de mededeling dat ik naar de website moet gaan om een pakket te kiezen.

Wat moet ik doen?

4 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 10, 2025

Je kan niet casten met de mobiel naar??

Zit de mobiel en het apparaat waar je heen wilt casten wel op hetzelfde WIFI netwerk?

Werkt ViaPlay verder wel goed op de mobiel?

• Auteur
  • Topper
  • September 10, 2025

Ik wil streamen naar mijn Philips tv. Via de tv de app starten werkt wel en kan ik ook kijken.

Zitten allebei op hetzelfde netwerk.

Dank voor je reactie.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 11, 2025

Ik wil streamen naar mijn Philips tv. Via de tv de app starten werkt wel en kan ik ook kijken.

Zitten allebei op hetzelfde netwerk.

Dank voor je reactie.

Zit er een Chromecast in de Philips tv?

Anders kan je niet casten naar de Philips tv.

Hoe oud is de Philips tv? 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 11, 2025

Hoi ​@Dosje1955 , dank voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Dat klinkt alsof je Viaplay-abonnement bij KPN nog niet helemaal is geactiveerd of gekoppeld aan je Viaplay-account. Kun je eens controleren of Viaplay wel echt actief is bij KPN? Hiervoor kun je inloggen op je MijnKPN en kijk dan vervolgens bij Televisie/Extra zenders & streamingsdiensten of Viaplay daar als actief pakket staat. Mocht het pakket inderdaad actief zijn, dan zie je daar ook nog een link waarmee je Viaplay kunt activeren. Vervolgens moet je een Viaplay account aanmaken of je bestaande account koppelen. Zou je hier eens naar willen kijken? Zie je bevindingen graag tegemoet!