Skip to main content

Ben nu al een paar dagen bezig - met hulp van de klantenservice - om mijn ESPN Compleet pakket aan de praat te krijgen: KPN mbv afstandsbediening uit en weer aan; stroom van kasje af; hele modem van het stroom af; teruggezet naar fabrieksinstellingen; nieuwe pincode om Entertainment pakket via de televisie te bestellen. NIETS WERKT.

Leuk zo’n reclame campagne waarin het zo simpel lijkt, maar ik heb nog geen voetbal zien rollen…

Mijn analyse is dat mijn KPN tv kastje niet goed communiceert met de online omgeving van mijn kpn…

 

Welkom op het forum @Chris_2022! Begrijp ik goed dat het niet lukt een zenderpakket te bestellen via de tv-ontvanger? In dat geval wil ik je eerst aanraden dit via je MijnKPN te doen. Als het daar ook niet lukt, bel dan 0800-0402. Die kijken met je mee wat er aan de hand is. 

Zo zou er bijvoorbeeld al een lopende bestelling kunnen zijn. Dan is een nieuwe bestelling doen tijdelijk niet mogelijk. 

Als het gaat om het wisselen van je gratis zenderpakket via KPN Compleet, kijk dan op deze pagina over het wisselen van je zenderpakket. Hier staat hoe je wisselt tussen het Pluspakket of ESPN Compleet.Â