Skip to main content

Ik ontvang geen korting van mijn Netflix abonnement .

Ik heb geen hussel abonnement ,maar wel alles compleet

KPN geeft geen korting op een Netflix abonnement. De prijs via KPN is dus  hetzelfde als via Netflix zelf. Enige verschil is dat je het via 1 rekening betaalt als je via KPN Netflix hebt.


Hallo @amavanwamel ,

Met KPN Compleet kom je niet in aanmerking voor 5 euro entertainmentkorting op Netflix. Bij KPN Compleet heb je weer andere voordelen, zoals gratis ESPN of gratis Pluspakket.  

 

Heb je geen belang bij gratis ESPN, dan zou je kunnen overwegen om over te stappen naar KPN Hussel. Let op : Die stap is onherroepelijk. Eenmaal over, dan kun je niet meer terug. En die 5 euro korting wordt alleen gegeven zolang je een mobiel abonnement hebt op hetzelfde adres. En je krijgt maar op één product de 5 euro entertainmentkorting.  

In onderstaand schema staan de prijzen voor kanten die voor 1 juni 2021 al over waren op KPN Hussel. Nieuwe klanten betalen 42,50 voor 50 Mbit/s en 47,50 voor 100Mbit/s. Het pluspakket is sinds kort gratis voor klanten met ook een mobiel abonnement.

 

 


KPN geeft geen korting op een Netflix abonnement. De prijs via KPN is dus  hetzelfde als via Netflix zelf. Enige verschil is dat je het via 1 rekening betaalt als je via KPN Netflix hebt.

@Ward_ 

Is niet altijd waar. Zie mijn reactie hierboven. 


KPN geeft geen korting op een Netflix abonnement. De prijs via KPN is dus  hetzelfde als via Netflix zelf. Enige verschil is dat je het via 1 rekening betaalt als je via KPN Netflix hebt.

@Ward_

Is niet altijd waar. Zie mijn reactie hierboven. 

Je kan onder bepaalde voorwaarden 5 euro entertainmentkorting korting krijgen. Maar de prijs van Netflix blijft gelijk. En aangezien je maar 1 x entertainmentkorting kan krijgen, ook bij meerdere entertainment pakketten, kan je niet spreken van een korting op Netflix, maar meer van een korting op het abonnement. 


Goedemorgen @amavanwamel, welkom terug!
Zoals je hierboven kunt lezen geld deze korting alleen op KPN Hussel abonnementen en niet op alles-in-een abonnementen.

Je kunt dit vergelijken en wijzigen via je MijnKPN , bij mijn collega's aan de telefoon op 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service

Heeft dit je vraag beantwoord?


Hallo @amavanwamel ,

Met KPN Compleet kom je niet in aanmerking voor 5 euro entertainmentkorting op Netflix. Bij KPN Compleet heb je weer andere voordelen, zoals gratis ESPN of gratis Pluspakket.  

 

Heb je geen belang bij gratis ESPN, dan zou je kunnen overwegen om over te stappen naar KPN Hussel. Let op : Die stap is onherroepelijk. Eenmaal over, dan kun je niet meer terug. En die 5 euro korting wordt alleen gegeven zolang je een mobiel abonnement hebt op hetzelfde adres. En je krijgt maar op één product de 5 euro entertainmentkorting.  

 

@amavanwamel 

Heb je al bekeken wat voor jou het meest gunstig uitpakt, KPN Compleet of KPN Hussel?  


Hallo @amavanwamel ,

Met KPN Compleet kom je niet in aanmerking voor 5 euro entertainmentkorting op Netflix. Bij KPN Compleet heb je weer andere voordelen, zoals gratis ESPN of gratis Pluspakket.  

 

Heb je geen belang bij gratis ESPN, dan zou je kunnen overwegen om over te stappen naar KPN Hussel. Let op : Die stap is onherroepelijk. Eenmaal over, dan kun je niet meer terug. En die 5 euro korting wordt alleen gegeven zolang je een mobiel abonnement hebt op hetzelfde adres. En je krijgt maar op één product de 5 euro entertainmentkorting.  

 

@amavanwamel

Heb je al bekeken wat voor jou het meest gunstig uitpakt, KPN Compleet of KPN Hussel?  

 

Bij Hussel heb je dus ook een KPN mobiel abonnement.

Dus krijg je in alle gevallen het pluspakket gratis.

En 1 x € 5,-- op één entertainmentpakket (bijvoorbeeld Netflix). 

 

Je moet inderdaad wel eerst je abonnement omzetten naar Hussel.