Skip to main content

Hallo,

 

kan ik ergens informatie inwinnen wat er voor mij mogelijk is met tv+ en wat het mij gaat kosten met 2 ontvangers? Heb nu al kpn compleet met internet en tv..

vriendelijk bedankt!

 

Mario

Alles staat in dit topic:

https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/kpn-introduceert-kpn-tv-574128

Eerste bericht.

Prijzen:

Tv kost € 12,50. 


Hallo @Mario27 ,

Ik heb hier een schema: 

Je kunt momenteel alleen via 0800-0402 overstappen naar TV+. 


Dankjewel allemaal! En moet ik die abonnementen dan persé bij kpn nemegdn zoals netflix, videoland, etc. Want heb zelf al accounts in het verleden bij de streamservices genomen.

 

BvD!

Mario


Nee hoor dat hoeft niet  


Nee hoor dat hoeft niet  

Dus ik kan gewoon inloggen met email en wachtwoord?

want ik las net dat ik mijn bestaande accounts kan overzetten naar KPN zodat alles op 1 factuur komt..

 

grt Mario


Dat klopt, als je wilt kan je alle diensten opzeggen en opnieuw aanvragen via KPN, op dat moment komt het op de factuur van KPN. Het voordeel hiervan is dat KPN op 1 zenderpakket 5 euro korting biedt als u ook mobiel van KPN afneemt. Zelf vindt ik dat iets teveel gedoe, heb me Netflix wel via KPN lopen maar me HBO, Videoland en Disney+ bij de streamingdiensten zelf.

 

Hoe je het ook betaald, je krijgt gewoon een login met email en wachtwoord, als het voor u waardevol is om dit op 1 factuur te hebben biedt KPN die mogelijkheid.


Als ik tv erbij neem kan ik dat dan ook maandelijks en/of uitzetten??

bvd!

 

Mario


Bij het gehele abonnement kun je kiezen of het om een maandelijks opzegbaar of jaarcontract dient te gaan Mario. Maar het gaat jou dan specifiek om de tv los van het internet zelf? 


Ja precies internet en tv apart van elkaar.. want je kunt ook alleen tv l+ alleen streamen krijgen maar dan is mijn vraag of dat je later tv zenders toe kan voegen zonder een kastje te moeten ruilen of iets dergelijks..


... want je kunt ook alleen tv l+ alleen streamen krijgen ...

Ja... dan is het kastje van KPN gewoon een Google Chromecast die je bij de mediamarkt voor 30 euro kunt halen (hd versie) of 55 euro (4K versie).


Maar de tv zenders kun je dan wel aan of uit zetten??


Denk ik wel. Maar zo'n wijziging gaat dan waarschijnlijk niet onmiddellijk in. Par begin volgende factuurperiode. En dan gelijk voor de hele maand.

Eventjes voor 1 of 2 dagen aanzetten en dan weer uit kunt u wel vergeten.