Skip to main content
Beantwoord

Inloggen Disney via KPN lukt opeens niet meer

• 25 maart 2025
  • 12 reacties
  • 63 keer bekeken

Vorige maand ESPN + Disney gehad via KPN aanbieding. Nadat die afgelopen is uitgelogd. Wil nu inloggen via reguliere Disney-abonnement (via mailadres), wat op zich ook lukt, maar blijft dan bij “laten we je profiel bijwerken” hangen…kan 10x op bevestigen drukken, maar er gebeurt helemaal niets. Vanalles geprobeerd, maar bij beide kpn-boxen gebeurt dit helaas en kunnen we niet kijken (wel via Disney app op iPad dus niks mis met het abonnement an sich)

Beste antwoord door Alex van KPN

Je hebt alles al gedaan wat je kon doen zo te zien, ook contact met ons opgenomen zoals eerder geadviseerd? 👇 

Alex van KPN schreef:

Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen.

Bekijk origineel

12 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 13048 reacties
  • 26 maart 2025

Heb je Disney wel via de KPN site geactiveerd? 

zie ook hier.

Scrol indien nodig iets naar beneden of naar boven.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 26 maart 2025

Destijds wel, toen ik Disney via hen had. Maar we hebben nu weer gewoon een los Disney abonnement, rechtstreeks. Voorheen ging dat gewoon goed via de app bij kpn, maar nu kan ik wel inloggen, maar blijft hij hangen bij een bepaalde scherm…

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 13048 reacties
  • 26 maart 2025

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Werkt het wel, mocht je dat hebben, via de app op de Smart tv?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 26 maart 2025

Ja het werkt wel via de smart tv, maar die heb ik boven niet (beneden wel). Voorheen werkte het ook gewoon via de kpn box. Weet niet welke ik heb, maar wel een behoorlijk nieuwe. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 13048 reacties
  • 26 maart 2025

Maar, welke KPN tv ontvanger heb je? 

En is je gebruikersnaam en wachtwoord hetzelfde gebleven? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 26 maart 2025

Dat weet ik dus niet goed, geen idee welke versie, het is een kleine vierkante, platte ontvanger. 
ja rest is zelfde gebleven en ik kan ook inloggen, maar ik kom op een scherm waarbij ik mijn profiel kan aanpassen (gebruikersnaam en -foto), en daar kun je op ‘bevestigen’ drukken, maar daarna gebeurt er niets. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 13048 reacties
  • 26 maart 2025

Staat onderop of voorop.

Klein:

Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Arris VIP 5202

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23589 reacties
  • 27 maart 2025

Hi ​@Ktjeml, welkom bij onze community. 

Ik denk graag mee. Zo te zien gaat dit om de KPN TV+ box. Heb je ook geprobeerd om deze te resetten? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 27 maart 2025

Net geprobeerd…helpt helaas niet. Ik kan wel inloggen dus, maar kom dan in een profiel-menu waarin gebruikersnaam en avatar al staan en kunnen worden aangepast. Maar ‘bevestigen’ kan niet…je blijft in dat menu hangen (of je nou dingen aanpast of niet…alles al geprobeerd) 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23589 reacties
  • 31 maart 2025

Dat is erg bijzonder ​@Ktjeml, je hebt de box zeker weten gereset zoals aangegeven? Zou je hier een foto willen plaatsen van wat je ziet? 

Verder adviseer ik je om contact met ons op te nemen, voor het geval dat het toch aan de ontvanger ligt. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 31 maart 2025

Ja dat weet ik zeker (zo moeilijk is dat ook niet 😬). Bijgevoegd een foto van het scherm waar we in blijven hangen. Op ‘bevestigen’ drukken werkt niet (gebeurt niks) en eventueel gegevens aanpassen hebben we ook al geprobeerd…werkt ook niet…

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23589 reacties
  • Antwoord
  • 2 april 2025

Je hebt alles al gedaan wat je kon doen zo te zien, ook contact met ons opgenomen zoals eerder geadviseerd? 👇 

Alex van KPN schreef:

Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen.

Reageer