Skip to main content
Beantwoord

Inloggen op de KPN tv app lukt niet op meerdere apparaten

• June 4, 2025
  • 6 reacties
  • 76 keer bekeken

Inloggen lukt niet. Reactie is dat de gegevens niet kloppen. Weet zeker dat deze kloppen in KPN app werken deze gegevens wel. Zie dat dit probleem al langer bestaat

Beste antwoord door PeterG

Enige wat ik weet dat het zou moeten kunnen met de gegevens van MijnBudget.

De smart-tv app van kpn is exclusief voor kpn. Die kan je niet gebruiken als je BudgetThuis hebt.

Wel de apps voor smartphone en tablet. 

En zéker de website http://tv.kpn.com (inloggen met MijnBudget gegevens dus). Ondersteund in Windows en iOS met Safari, Firefox, Google Chrome en Edge (laatste alleen voor Windows denk ik).

Bij problemen contact opnemen met de klantenservice van BudgetThuis. Dáár ben je klant en staan je gegevens. KPN klantenservice kan derhalve niks voor je betekenen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Pieter Hak. Wat vreemd dat het inloggen op de KPN TV+ app niet lukt. Je gebruikt dan neem ik aan de methode om in te loggen met je KPN ID? 

Kun je wel inloggen als je gaat naar http://tv.kpn.com? Als dat niet lukt, dan kun je nog eens proberen om in te loggen met je abonnementsnummer en pincode. Kijk daarna eens bij Apparaatbeheer onder Instellingen (bij Profiel) of er misschien heel veel apparaten ingelogd zijn. Dan kun je daar enkele verwijderen. 

Wat je ook kunt doen is je wachtwoord voor je KPN ID eens wijzigen en daarna weer proberen in te loggen. Laat maar weten of het hierna wel lukt met inloggen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 7, 2025

Ik gebruik de codes die ik heb gekregen van budget energie. Ook op tv.kpn.com is het onmogelijk om in te loggen. De melding dat de gegevens niet kloppen verschijnen ook hier. Alleen de kpn app werkt wel.

wachtwoord heb ik gewijzigd en dit werkt niet.

• June 7, 2025

KPN geeft geen ondersteuning op diensten afgesloten via Budget.
Het is de bedoeling dat er dan contact word opgenomen met Budget via chat of telefoon.
Als Budget het niet kan oplossen (denk het niet, zijn alleen reseller) dan kunnen zij het doorgeven aan KPN.
Mogelijk zijn er meer Budget gebruikers met een vergelijkbaar probleem.
Je zou dit kunnen vragen in het Budget topic op tweakers.net.

Zelf heb ik ook problemen met inloggen op een Android telefoon met Android 11.
Via de app doet de inlog het dan niet en via tv.kpn.com kan ik wel inloggen maar start geen stream.  Maar dit is voor mij niet belangrijk omdat ik deze niet gebruik.

Via pc (Windows met chrome browser) en Android TV (officiële app) werkt dezelfde inlog wel en starten de streams wel. Beide zijn al wat langer ingelogd.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • June 7, 2025

Enige wat ik weet dat het zou moeten kunnen met de gegevens van MijnBudget.

De smart-tv app van kpn is exclusief voor kpn. Die kan je niet gebruiken als je BudgetThuis hebt.

Wel de apps voor smartphone en tablet. 

En zéker de website http://tv.kpn.com (inloggen met MijnBudget gegevens dus). Ondersteund in Windows en iOS met Safari, Firefox, Google Chrome en Edge (laatste alleen voor Windows denk ik).

Bij problemen contact opnemen met de klantenservice van BudgetThuis. Dáár ben je klant en staan je gegevens. KPN klantenservice kan derhalve niks voor je betekenen.

• June 8, 2025

Je kan dit topic nog lezen over een vergelijkbaar probleem.
Zorg dat je inlogt met je abonnementsnummer en pincode van Budget.

• June 8, 2025

gewist, ging niet over dit probleem.