Skip to main content
Beantwoord

Internetradio via KPN TV+ box hapert

• May 21, 2025
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

Beste KPN,

Al vrij lang is het niet mogelijk om fatsoenlijk naar internet radio te luisteren via de topbox omdat op beide topboxen na enkele minuten het geluid gaat haperen. Omdat het op twee topboxen is en twee tv's, kan het niet een HDMI kabel, topbox of tv zijn. Fritzbox en glasvezel decoder meermaals herstart, geen resultaat. Topboxen via KPN website instructies gereset, geen resultaat. Dit is al vrij lang zo, ik meen sinds verandering XS4ALL naar KPN. Wat kunnen we doen om dit op te lossen?

Mvg en bvd, 

Tjesse  

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@TjesseR, ik denk graag mee. 

Mag ik eerst weten welke ontvangers jij precies hebt en hoe deze aangesloten zijn op de modem? Is dit via een netwerkkabel of via WiFi? 

Heb je je modem ook al gereset? Dit doe je door het resetknopje 30 seconden met een tandenstoker ingedrukt te houden tot de modem gaat herstarten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 22, 2025

Hi ​@TjesseR, ik denk graag mee. 

Mag ik eerst weten welke ontvangers jij precies hebt en hoe deze aangesloten zijn op de modem? Is dit via een netwerkkabel of via WiFi? 

Heb je je modem ook al gereset? Dit doe je door het resetknopje 30 seconden met een tandenstoker ingedrukt te houden tot de modem gaat herstarten. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 28, 2025

Hallo Alex,

Bedankt voor de reactie. Hierbij huidige set-up:
Fritzbox 7590
Glasvezel
Arcadyan HMB2260 decoders (2x).
Het maakt geen verschil of beide decoders bedraad en direct (zonder switch) aan het modem hangen of mbv WiFi, probleem is hetzelfde. Tevens verschillende tv's geprobeerd, geen verschil.
Resetten van het modem is zo gedaan echter daarna e.e.a instellen niet. Zal dit komend weekend gaan doen. 

Mvg, Tjesse