Skip to main content

Is hier al een oplossing voor? Heb net een nieuwe IPad en heb hetzelfde probleem. Op m’n oude hapert een opname ook eerst een paar x maar kan ik daarna opzich wel kijken (niet pauzeren want dan is er eerst weer een hapering). 
 

geen WiFi problemen, op de tv ontvanger en m’n telefoon loopt het wel goed. 
 

Hopend op een oplossing 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hi @C-v-K! Welkom op het forum. Op je vraag of we al een oplossing hebben is het antwoord zowel ja als nee. Het kan namelijk veel oorzaken hebben. De meest voorkomende oorzaak is dat de iTV app van KPN op de iPad een kortere buffer heeft. Tijdens het kijken wordt alvast een stukje vooruit geladen. Dit stukje is bij de KPN iTV app korter dan bijvoorbeeld Netflix. Hierdoor kan deze sneller last hebben van verstoringen.

Ik wil je aanraden eerst ons stuk over de iTV app op de kennisbank te bekijken. Pas de tips toe die daar staan.

Laat je weten of dat wat oplevert?


Hi @Bram_ , 

ik kan in de instellingen van de app niet vinden hoe ik de beeldkwaliteit omlaag kan zetten. De andere tips werken niet helaas. 
 


@C-v-K wil je in dat geval aangeven op welke IOS versie de iPad draait? En welke versie van de KPN iTV app je daarop hebt staan?

Dan denk ik verder met je mee!